پنجره دوجداره enzo

پنجره دوجداره enzo

پنجره دوجداره enzo یکی از برندهای مطرح در تولید پنجره های یو پی وی سی می باشد که پروفیل های انزو با کیفیت بسیار بالا را تولید می کند. امروزه در ساخت بناهای مختلف از پنجره های دوجداره استفاده زیادی می شود. این پنجره ها علاوه بر زیبایی که دارند سبب جلوگیری از اتلاف انرژی نیز می شوند و از این رو از محبوبیت زیادی در میان مشتریان برخوردار می باشند. برندهای متنوعی وجود دارند که به تولید پنجره های دوجداره می پردازند که یکی از این نمایندگی ها انزو می باشد. در این مقاله به معرفی پنجره دوجداره انزو پرداخته شده است.

پنجره دوجداره چیست؟

پنجره های دوجداره نوعی از پنجره ها می باشند که در آن ها از پروفیل های یو پی وی سی استفاده شده است. یو پی وی سی پلیمری با خاصیت ضد خوردگی، ضد سایش و مستحکم می باشد که از نفت خام و سدیم کلرید تهیه می شود. در این پنجره ها از شیشه های دوجداره استفاده می شود که به علت ساختار خاصی که دارند و دارای دو لایه مختلف با گاز آرگون در میان آن ها می باشند، خاصیت عایق بودن را به پنجره های دوجداره داده است. پنجره های دوجداره در مقابل صدا و گرما و سرما عایق می باشند و اجازه ورود گرد و غبار را به داخل ساختمان نیز نمی دهند.

معرفی برند انزو

شرکت آورتا در سال ۱۳۸۵ کار خود را در زمینه تولید پروفیل های یو پی وی سی آغاز کرد و هدف خود را با تولید پنجره هایی که باعث عدم هدر دادن انرژی می گردند پیش برد. این شرکت از پرسنل متخصص و مجرب در کادر خود استفاده کرده و از تجهیزات مدرن و با کیفیت برای تولید پروفیل های یو ی وی سی استفاده می کند. enzo یکی از برندهای معتبر این شرکت می باشد که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا قادر گشته تا به تولید پروفیل های UPVC با کیفیت بپردازد.

پنجره دوجداره enzo

یو پی وی سی انز یکی از برندهای مطرح در بازار می باشد که محصولات تولید شده توسط آن بسیار با کیفیت و مرغوب می باشند. پنجره دوجداره انزو از پروفیل یو پی وی سی انزو تشکیل شده است و به علت کیفیت بالای این محصول از محبوبیت زیادی برخوردار است.

ویژگی های پنجره دوجداره enzo

یکی از ویژگی هایی که باعث می شود تا پنجره دوجداره مرغوب باشد، کیفیت پروفیل آن می باشد. با توجه به این که پروفیل های تولید شده انزو از تکنولوژی روز بهره برده و استانداردهای مختلف در آن رعایت شده است پنجره دوجداره انزو یک انتخاب مناسب برای ساختمان می باشد. همچنین یراق آلاتی که در این نوع پنجره استفاده شده است از کیفیت بالایی بهره می برند و بر کیفیت کلی محصول افزوده اند. نوار درزبندی مورد استفاده در این نوع پنجره از نوع EPDM می باشد که دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی بوده و با باز و بسته شدن پنجره ها در طولانی مدت دچار مشکل نمی شود.

همچنین بخوانید:

استعلام قیمت پروفیل upvc

پنجره وین تک کرج

نمایندگی ویستابست در کرج