استعلام قیمت پروفیل upvc

استعلام قیمت پروفیل upvc

استعلام قیمت پروفیل upvc : قیمت در و پنجره های upvc را نمی توان بدون دانستن اندازه های عرض و ارتفاع پنجره ها به طور دقیق حساب کرد، به دلیل اینکه قیمت پنجره های دوجداره upvc به میزان مصرف پروفیل در ساخت پنجره ها و همچنین براساس تعداد باز شوهای آن و مترمربع محاسبه می گردد. شما مشتریان عزیز می توانید برای استعلام قیمت پروفیل upvc و پنجره های مورد نظر خود با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۶۳۲۵۲۸۲۰۹ , ۰۲۶۳۲۵۶۶۴۸۰ , ۰۹۱۲۵۴۶۳۹۰۶

استعلام قیمت پروفیل upvc
استعلام قیمت پروفیل upvc

استعلام قیمت پروفیل upvc

قیمت انواع پنجره های دو و سه جداره upvc ویستابست :

یکی از برترین و باکیفیت ترین پروفیل های تولیدی در جهان ویستابست می باشد. ویستابست جز یکی از ده شرکت دارای استاندارد Ral آلمان است که شرکت پنجره ماندگار از بهترین نمایندگان فروش این پروفیل در کرج می باشد. پروفیل های upvc ویستابست بعد از تولید، وارد آزمایشگاه های کنترل کیفیت شده و مورد آزمایش از لحاظ دوام و استحکام در برابر فشار، پایداربودن در رنگ و ظاهر پروفیل قرار می گیرد. پروفیل upvc ویستابست دارای مزیت هایی از قبیل عایق بودن در برابر حرارت و صدا می باشد.

استعلام قیمت پروفیل upvc
استعلام قیمت پروفیل upvc

انواع پنجره دو جداره upvc :

ویستابست پروفیل در و پنجره یو پی وی سی ارائه کننده انواع پنجره های دو جداره است. شما مشتریان عزیز با توجه به نیاز خود بهترین نوع پروفیل را انتخاب کرده و برای استعلام قیمت با کارشناس فروش شرکت پنجره ماندگار که یکی از نمایندگان ویستا بست است تماس حاصل فرمایید. البته توجه به این نکته الزامی است که قیمت پروفیل ها با توجه به نوع آن متفاوت است.

انواع پروفیل پنجره های دوجداره از نظر مدل :

فولكسی واگنی : این نوع از پنجره ها ترکیبی از مدل کشویی و دوحالته می باشد.

دو لنگه بازشو يا فرانسوی : در این مدل از پنجره ها هر دو لنگه به حالت عمودی باز می شود.

آكاردئونی : در محل هایی با عرض زیاد کاربرد دارد.

سايبانی : در حالتی که میخواهید پنجره ها به بیرون باز شود و فضای داخلی را اشغال نکند این نوع از پنجره ها بسیار کاربرد دارد که عموما در ویلاها استفاده می شود.

پنجره دوجداره دو حالته : بازشو این مدل در دو محور افقی و عمودی امکان پذیر است.

پنجره تك حالته : فرم عادی از مدل باز شو می باشد که بسیار پر طرفدار است.

پنجره ثابت