شیشه هوشمند سانرژی

شیشه سانرژی

شیشه های دو و سه جداره سانرژی در کرج

شیشه هوشمند سانرژی

این محصول قابلیتهای زیر را تأمین می نماید:

کنترل انرژی و نور خورشید

عایق حرارت

درخشندگی عالی

گذردهی نور

فرایند آسان

کم تابش (فاکتور خورشیدی پایین)

Sunergy بهترین شیشه با عملکرد بالا و با پوشش سخت در جهان می باشد که زیبایی برجسته ای دارد و درتمام فصول باعث صرفه جویی در انرژی می شود . (گرم در زمستان و سرد در تابستان) Sunergy در حالیکه به انتقال نور ادامه می دهد ، به شدت انتقال حرارت خورشیدی را متوقف می کند . بخاطر خواص عالی کنترل آفتاب می توان در هزینه های تهویه هوا در تابستان و همچنین بدلیل عایق حرارتی و کم تابش بودن (E-Low) در هزینه های گرمایش در زمستان صرفه جویی کنیم.

شیشه دوجداره سانرژی

بسیاری از افراد تمایل دارند از نور طبیعی و تهویه مناسب در محیط کاری یا منزل خود بهره مند شوند. انواع شیشه همچون خم, دوجداره, (E-Low) سانرژی, هوشمند و کریتن وال ضمن کاهش هزینه انرژی, امکان دریافت نور طبیعی را فراهم می نماید. همچنین به دلیل اهمیت دفع اشعه و امواج زیان بار نور خورشید, بهتر است از شیشه ای استفاده گردد که این خاصیت را داشته باشد. نکته مهم دیگر در انتخاب شیشه توجه به مقاومت, ایمنی و ماندگاری آن می باشد. شیشه های ساختمانی که از نظر کنترل انرژی, کاهش هزینه و اطمینان مناسب است در مرکز فروش پنجره ماندگار به تمام مشتریان عزیز ارائه می گردد.

 

شیشه های دوجداره هوشمند

Sunergy دارای پوشش (pyrolytic) سخت می باشد و به همین دلیل می تواند به آسانی تحت پروسه های مختلف مانند : برش ، سکوریت ، لمینیت ، خمش ، دوجداره و تک جداره قرارگیرد. Sunergy از نظر زیبایی، پاسخی به پیشرفته ترین پیش نیازهای معماری می باشد. بعلت کم بودن مقدار رفلکس (بازتاب )، باعث می شود اشیاء را بتوان با رنگ واقعی خودشان مشاهده کرد.

شیشه های سانرژی هوشمند

 

Sunergy به سه رنگ در دسترس باشد: ساده ، سبز، آبی آسمانی. Sunergy باعث آسایش بصری و حرارتی می گردد . ترکیبی عالی از انتقال نور، کنترل نور آفتاب (ControlSolar) و عایق حرارتی ، باعث می شود که Sunergy به شیشه ای عالی و ایده آل برای تمام فصول تبدیل میشود. با توجه به نمودار گرافیکی که مصرف انرژی نشان می دهد می توان به خواص بکارگیری این نوع شیشه ها پی برد.

 

شیشه سانرژی در کرج

پنجره ماندگار

پنجره ماندگار