خصوصیات پنجره دوجداره خوب

پنجره دوجداره مناسب

خصوصیات پنجره دوجداره خوب

پنجره ماندگار : شاید عبارت پی‌وی‌سی زیاد به گوشتان خورده است، اما آیا چیزی در مورد یو‌پی‌وی‌سی شنیده‌اید؟ این ماده نوع سخت پی‌وی‌سی می‌باشد که ایده‌آل برای ساخت پنجره‌های دوجداره است. برای طراحی و ساخت یک خانه پنجره‌ها از دو منظر مهم هستند: اول از این بابت که باید دارای چشم‌انداز ظاهری خوبی باشند و دوم از این منظر که باید خوب کار کنند، علاوه بر این پنجره‌ها باید در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم باشند و دارای امنیت نیز باید باشند. بنابراین اگر نمی‌خواهید هیچ کدام از این ویژگی‌ها را از دست دهید، پاسخ شما پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی است. با پنجره‌ها از جنس یو‌پی‌وی‌سی همه این مزایا و بیشتر از آن یکجا در خدمت شماست. تمام اطلاعات مورد نیاز شما برای انتخاب پنجره‌های ساختمان‌تان در این زیر آمده است.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

زیبایی پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی:

پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی واقعا رقیبی در زمینه ارزش، امنیت و زیبایی ندارند. این مساله مهمی است که خانه شما دارای پنجره‌هایی باشد که علاوه بر اینکه از خارج زیبا دیده شوند با دکوراسیون داخلی منزل‌تان متناسب باشد. برای تامین زیبایی پنجره‌ها به طور سنتی از چوب استفاده می‌شد. اگرچه چوب دارای ظاهری زیباست، اما مشکلات زیادی را هم به همراه خود دارد. چوب در مجاورت آب فاسد می‌شود و زمانی که پنجره در معرض باران قرار بگیرد، خیلی سریع شروع به فاسد شدن می‌کند و این پوسیدگی حتی می‌تواند خطر امنیتی جدی برای ساکنان در پی داشته باشد.

مدل پنجره دوجداره

چوب همچنین در مقابل نور خورشید آسیب‌پذیر است و در اثر تابش، متورم و از هم گسیخته می‌شود که برای این مساله نیز باید چاره‌ای اندیشید. برای استفاده از پنجره‌های چوبی، ما موظف به تعمیر و نگهداری منظم و مداوم هستیم، اما پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی هیچ کدام از این مشکلات را ندارد و شما حتی می‌توانید پنجره‌هایی به شکل چوب داشته باشید اما از جنس یو‌پی‌وی‌سی با هزینه کمتر و بدون تعمیر و نگهداری مداوم اضافی.

قیمت پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی

زمانی که به مواد اولیه مورد استفاده در ساخت پنجره‌ها توجه می‌کنیم در می‌یابیم که پنجره‌های ساخته شده یو‌پی‌وی‌سی به صورت قابل ملاحظه‌ای ارزان‌تر از دیگر مواد است. یو‌پی‌وی‌سی پلاستیکی است که از مواد غیرسمی ساخته شده است و پلاستیک همواره ارزان‌تر از جایگزین‌های‌اش است و به همین دلیل است که در دنیای مدرن استفاده فراوانی دارد. این بدین معنی است که پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی شما ارزش بسیار عالی دارند، چون در عین ارزان بودن در ظاهر‌های متفاوتی در دسترس هستند.

نمای پنجره یو پی وی سی

زیبایی موجود در پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی اینگونه القا می‌کند که بایستی خیلی گران‌تر از انواع جایگزین‌ها باشد در حالی که اصلا اینگونه نیست. در واقع پنجره از جنس یو‌پی‌وی‌سی انتخابی ایده‌آل و عالی برای هر نوع ساختمانی اعم از مدرن یا سنتی، شهری یا روستایی، تجاری یا شخصی و ویلایی یا آپارتمانی است، هم برای کسانی که دنبال زیبایی هستند و هم برای کسانی که قیمت برای آنها مهم است و هم برای کسانی که دنبال عملکرد عالی هستند.

پنجره دوجداره ماندگار

کارایی پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی

پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی به همراه شیشه دوجداره بسیار کارآمد هستند، به این معنی که در تابستان گرمای محیط خارج نمی‌تواند به داخل خانه نفوذ کرده باعث گرم شدن بیش از حد داخل شود و به عکس در زمستان مانع از فرار گرمای داخل خانه به بیرون می‌شود. این قابلیت در دیگر نوع پنجره‌ها به این شکل کارآمد وجود ندارد، در زمستان منابع حرارتی در حداقل کارکرد گرمای مورد نیاز خانه شما را تامین می‌کنند و در تابستان شما نیازی به استفاده از سیستم‌های خنک کننده مانند کولر نخواهید داشت. همچنین این مواد به طور کامل غیر سمی بوده، قابل بازیافت هستند و حتی دوستدار محیط زیست به شمار می‌روند. بنابراین کسانی که از ایده پنجره از جنس یو‌پی‌وی‌سی را دوست دارند، اما نگران اثرات زیست محیطی آن هستند؛ نباید نگران باشند زیرا انتخاب پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی یک انتخاب سبز و در عین حال ارزان و کارآمد است.

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست

دلیل دیگری که ما را برای انتخاب پنجره یو‌پی‌وی‌سی به عنوان گزینه برتر ترغیب می‌کند، این است که در این نوع از پنجره‌ها تنوع زیادی در شکل باز شو(یک طرف بازشو، دو طرف بازشو، کشویی و … ) وجود دارد و علاوه بر آن هیچ محدودیتی از بابت شکل و اندازه پنجره نخواهیم داشت. بنابراین اگر شما در حال ساخت خانه یا بازسازی آن هستید گزینه اول شما برای پنجره‌ها با توجه به هزینه کم، امنیت، دوام و زیبایی بیش از حد، می‌تواند پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی باشدپنجره ماندگار