شیشه دودی پنجره دوجداره

پنجره شیشه دودی

شیشه دودی پنجره دوجداره

همانطور که می دانید شیشه ها در رنگهای مختلف تولید می گردند، از اینرو شیشه های دوجداره را نیز می توان در رنگهای مختلف تولیدو اجرا کرد. از جمله رنگهای بسیار پر طرفدار در بین شیشه های رنگی، شیشه دودی می باشد. انتخاب رنگ شیشه دوجداره به عوامل مختلفی برمی گردد.

عوامل تأثیرگذار در رنگ شیشه دوجداره جهت پنجره دوجداره یو پی وی سی:
۱- نوع کاربری:
اولین نکته و مهمترین نکته برمی گردد به کاربری محلی که در آن پنجره دوجداره یو پی وی سی نصب شده است. به عنوان مثال در کاربری های مسکونی و تجاری اکثراً از شیشه های ساده و یا clear استفاده می کنند. برعکس در مکان های اداری جهت جلوگیری از ورود نور به داخل و همچنین نداشتن دید از بیرون اکثراً از شیشه های رنگی و یا شیشه دودی استفاده می شود. شیشه دودی باعث می شود که افراد از بیرون به داخل دید کافی نداشته باشند و همچنین شیشه های دودی نسبت به سایر رنگ ها، نور کمتری را به داخل انتقال می دهند.

۲- شرایط آب و هوایی و جغرافیایی:
در مناطق سردسیری حتماً از شیشه های clear یا شفاف استفاده می کنند که از تابش حداکثری نور خورشید برخوردار باشند. برعکس در مناطق گرمسیری و مناطق کویری و مناطقی که نور خورشید به صورت مستقیم می تابد و گرما بسیار می باشد و تابش نور خورشید باعث آزار و اذیت می گردد ، از شیشه های دودی استفاده می کنند تا از میزان حداقل تابش خورشیدی برخوردار باشند.
۳- مطابق با معماری ساختمان:
پنجره دوجداره یو پی وی سی شما و متعاقباً شیشه دوجداره آن باید از نظر رنگ یک نوع همخوانی با معماری ساختمان شما داشته باشد. به عنوان مثال در نماهایی که از ورق های نقره ای کامپوزیت استفاده شده است اکثراً از شیشه های دودی استفاده می کنند. در نماهایی که در آن از تلفیق چوب، شیشه و آجر استفاده شده است نیز می توان از شیشه دوجداره دودی و با برنز استفاده کرد.

پنجره ماندگار

پنجره ماندگار