مزایا و معایب پنجره آلومینیوم

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

مزایا و معایب پنجره های ترمال بریک در کرج، پنجره آلومینیومی ترمال بریک در مقایسه با قاب های آهنی نیز بسیار پرفروش تر می باشد. پنجره های آهنی دچار زنگ زدگی می شوند و نیاز به رنگ آمیزی سالیانه خواهید داشت. پنجره هایی که با متریال چوب ساخته می شوند در برابر حشراتی مثل موریانه ضعیف می باشند ولی آلومینیوم نیز مقاوم بوده و هیچگاه دچار خوردگی نخواهند شد. شما میتوانید برای خرید پنجره ترمال بریک در کرج با مجموعه دلوین تماس بگیرید.

مزایا و معایب پنجره های ترمال بریک ساختمان

آلومینیوم ترمال بریک، از دو فریم خارجی و داخلی تشکیل می شود که توسط یک عایق که در بین شیشه ها قرار دارد متصل می شود. استفاده از این عایق ها باعث  شکست انتقال حرارتی میوشد. در . پنجره آلومینیوم در کرج  مزایا و معایبی دارد که در ادامه تمامی این مزایا و معایب را برای شما عزیزان میگوییم تا قبل از خرید این مدل از پنجره دوجداره در کرج تمامی موارد را در نظر بگیرید.

پنجره های آلومینیوم عمر بسیار طولانی دارند و در مقابل عناصر آب و هوایی بسیار مقاوم می باشند.

با توجه به مقاومت آلومینیوم در برابر خوردگی و ضد زنگ بودن آن عملا هزینه تعمیر و نگهداری از پنجره های آلومینیومی بسیار کم می باشد .علاوه بر این ، احتمال پوسیدگی ، تورم و یا ترک خوردگی ، با توجه به مزیت های  آلومینیوم به مراتب کمتر خواهد بود. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره آلومینیوم با شرکت دلوین تماس بگیرید.

معایب پنجره ترمال بریک

. این امر موجب شده که قیمت این نوع پنجره نسبت به سایر پنجره های گران تر باشد. علاوه بر آن قیمت یراق آلاتی که در پنجره آلومینیومی ترمال بریک استفاده می شود بالاست. البته اگر محدودیت بودجه وجود نداشته باشد می توان از ای ن عیب چشم پوشی کرد. اگر چه هزینه استفاده از پنجره های دوجداره ترمال بریک زیاد است اما از طرف دیگر با بکارگیری ان تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می شود و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

مزایای استفاده از پنجره آلومینیومی ترمال بریک

مزایای استفاده از پنجره آلومینیومی دو جداره ترمال بریک پروفیل هایی که در این پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک استفاده میشود دارای محفظه های متعدد با ضخامت های مورد نیاز میباشد که میتوان جهت عایق بندی از آنها استفاده نمود. این پروفیل ها مقاومت پنجره را بالا میبرند و باعث ایجاد درزبندی قوی در آن میشود. در این پنجره ترمال بریک, شیشه های دو جداره در محفظه ی میانی پروفیل ها قرار داده میشوند که این امر باعث عایق بندی کامل شیشه ها میشود. مزیت های دیگر پنجره آلومینیوم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عایق رطوبتی
  2. سبکی فوق العاده
  3. غیرقابل اشتعال بودن
  4. عایق حرارتی و صوتی
  5. زیبایی، تنوع رنگ زیاد و دلخواه
  6. مقاوم در برابر فشار باد در عین سبکی
  7. ساخت پنجره در ابعاد و طرح‌های متنوع
  8. قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط زیست
  9. استفاده از انواع سیستم پنجره کشویی، لولایی، لیفت اند اسلاید و …
  10. قابلیت اجرا انواع شیشه‌ دوجداره، سه‌جداره با ساختارهای شیشه سکوریت، شیشه لمینت و ساده
  11. مقاومت در برابر تغییر رنگ و شکل ناشی از عوامل محیطی چون تابش آفتاب، باران و …
  12. تنوع مدلی بالا شامل؛ کشویی، لولایی، ثابت، سایبانی و …
  13. مقاومت در برابر آلودگی هوا و گرد و غبار
  14. ایمن در برابر با زلزله و سرقت
  15. نیاز کم به تعمیر و نگهداری