بهترین پنجره ترمال بریک استاندارد در کرج

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست

بهترین پنجره ترمال بریکاستاندارد در کرج, آلومینیوم به دلیل مزایای بسیار از جمله: مقاومت و دوام بالا, بهترین متریال جهت ساخت در و پنجره است اما رسانا بودن آلومینیوم, نقصی بزرگ در پنجره آلومینیومی محصوب می گردد. ساخت و تولید پنجره های آلومینیومی دوجداره یا حرارتی که امروزه پنجره ترمال بریک نامیده می شود, به خوبی این نقیصه را البته با حفظ مزایای پنجره آلومینیومی برطرف نموده است.

بهترین پنجره ترمال بریک استاندارد در کرج

دو عامل بسیار مهم در بهترین پروفیل ترمال بریک:
۱- دوخت صحیح پلی آمید:
دوخت پلی آمید باید به صورت کاملاً صحیح و توسط دستگاه های مخصوص انجام گیرد

که در غیر اینصورت امکان دارد در بعضی از نقاط اتصال تیغه ها با پروفیل آلومینیوم کاملاً قطع شود که این موضوع باعث کاهش مقاومت رسانایی آلومینیوم می شود.

۲-مقاومت مکانیکی بازشوها:
در طراحی پنجره جهت تولید باید حتماً به مواردی چون وزن لنگه و عرض و ارتفاع بازشو از پروفیل های مناسب و استاندارد استفاده شود.
در بهترین پروفیل ترمال بریک جهت تست این کهتیغه استفاده شده در ترمال بریک کردن پنجره آلومینیومی از نوع پلی آمید است یا pvcبهترین روش این می باشد که تیغه را در مقابل شعله مستقیم قرار دهید، در صورت آتش گرفتن تیغه و استشمام بوی نایلون، تیغه از نوع pvc می باشد، وگرنه به احتمال زیاد تیغه از نوع پلی آمید می‌باشد.

مشخصات بهترین پروفیل ترمال بریک:

پروفیل ترمال بریک باید در شرایط خاصی تولید شود و دستگاه ها و شرایط تولید در کارخانه . همچنین نوع مواد مصرفی در پروفیل آلومینیومی ترمال بریک در کیفیت آن تأثیر بسزایی دارد.
در پنجره ترمال بریک استفاده از دستگاه های برش مناسب برای پروفیل ترمال بریک در رسیدن به نتیجه ایده آل نقش اول را بازی میکند. در مرحله بعد نحوه اتصال قطعات به یکدیگر نتیجه نهایی را می توان دید که در اینجاست که بهترین پروفیل ترمال بریک خود را نشان میدهد.
همچنین لازم به ذکر است که با توجه به شرایط آب و هوایی خاص در منطقه و ابعاد و اندازه در و پنجره ترمال بریک خاص آن لازم است و بهترین پروفیل ترمال بریک برای آن انتخاب میگردد.
بهترین پروفیل ترمال بریک بار های وارده به ساختمان از جمله باد و وزن شیشه را نیز باید تحمل کند. رنگ پروفیل در مقابل نور خورشید در بهترین پروفیل ترمال بریک که رنگ آنادایز خواهد داشت تغییری نخواهد کرد.