خرید پنجره upvc مدل فرانسوی در کرج

پنجره دوجداره ساختمان

خرید پنجره upvc مدل فرانسوی در کرج, یکی از پرکاربردترین پنجره ها برای نصب در ساختمان به ویژه در قسمت پذیرایی و نشیمن خانه مشرف به تراس و یا مناظر است.مدل باز شدن پنجره به نحوی است پس از باز شدن دولنگه کنار یکدیگر، فضای ایجاد شده بدون هیچ مانعی است.

پنجره دوجداره فرانسوی از دو لنگه پنجره لولایی تشکیل شده است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و همانند پنجره دو لنگه بازشو دارای مولیون است اما طراحی پنجره فرانسوی، به گونه‌ای است که اگر هنگامی که دو لنگه باز می شوند، پروفیل مولیون به همراه پروفیل بازشو، باز می‌شود و چیزی به عنوان جداکننده در فضای میانی دو لنگه دیده نمی‌شود.

خرید پنجره upvc مدل فرانسوی در کرج

داشته باشید وقتی درب و پنجره فرانسوی را به خانه خود اضافه میکنید به ارزش مالی خانه خود اضافه کرده اید. با این درب ها هر اتاق میتواند به مناطق بیرون دسترسی داشته باشند. از درب و پنجره های فرانسوی میتوان برای دسترسی آزاد از فضای داخلی به فضای بیرونی نیز بهره برد، نظیر ایوان و بالکن.

شما همچنین میتوانید برای اتصال دو اتاق داخلی به یک دیگر نیز از آنها استفاده کنید و عالی هستند و بصورت کلی اگر میخواهید یک فضای کوچک را به یک فضای کوچک دیگر متصل کنید و فضای بزرگی ایجاد کنید از این نوع درب یا پنجره ها بهره ببرید.

 

پنجره چهار لنگه فرانسوی مدل دو لنگه بازشو

پنجره دوجداره فرانسوی که به صورت لولایی بوده و قابلیت بازشو از کنار و همچنین بالا را دارد و بدون ستون عمود بین دو لنگه بازشو طراحی شده اند که مصرف کننده بتواند بدون مانعی ظاهری در داخل پنجره از کل بازشو پنجره استفاده کند و مناظر را راحتتر استفاده کند.
این مدل از پنجره به صورت دو لنگه بازشو تک حالته و دو لنگه بازشو تک حالته یک لنگه دوحالته عرضه میشود.

این نوع یراق برای پنجره UPVC بدین گونه است که دو لنگه بازشو کنار هم قرار میگیرد و هر دوی آن باز میشود و شما پروفیل مقابل دید خود نمیبینید و فضای بیشتری بازشو در اختیار شما قرار می گیرد . البته شما میتوانید به اختیار یکی از این بازشوها را باز کنید و دیگری بسته باشد و یا هر دوی آن ها را باز کنید و در پنجره فرانسوی یکی از این بازشوها دو حالته می باشد.