خرید پنجره سه جداره شرکتی عایق ۱۰۰ درصد

شیشه دوجداره و سه جداره

خرید پنجره سه جداره شرکتی عایق ۱۰۰ درصد, پنجره عایق به پنجره‌هایی گفته می‌شود که معمولاً با نام پنجره دو جداره یا شیشه دو جداره یا پنجره سه جداره شناخته می‌شوند. این پنجره‌ها از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند. پنجره‌های عایق دو یا سه قاب شیشه‌ای هستند که بوسیله هوا یا دیگر گازها برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند.

خرید پنجره سه جداره شرکتی عایق ۱۰۰ درصد

پنجره عایق معمولا با نام‌های پنجره دوجداره، شیشه دوجداره و پنجره سه ‌جداره شناخته می‌شود. پنجره دوجداره باید عایق خوبی برای انتقال صوت، گرما، سرما و گرد و غبار باشد و تا حد زیادی جلوی ورود صدا به داخل ساختمان را بگیرد. اما متاسفانه همیشه اینطور نیست و استفاده‌کنندگان از پنجره‌های دوجداره، از پنجره خود رضایت کافی را ندارند. در نتیجه پاسخ به این سوال که آیا هر پنجره دوجداره‌ای عایق صوت است؟ باید گفت که پاسخ منفی است.

عایق صوت: سه جداره عایق بهتری نسبت به دوجداره و تک جداره دارد اما پیشنهاد ما استفاده در شرایط خاص است

عایق دما: در حالت عادی ضریب عایق بندی سه جداره نسبت به اختلاف دما تقریبا افزایش ۴۰ درصد نسبت به دوجداره دارد. نمودار ضریب انرژی حرارتی در تصویر روبرو قابل مشاهده است.

عایق گردوغبار: در صورت استفاده از پروفیل UPVC تمامی شیشه های چند جداره کاملا ایزوله گردوغبار هستند.

خصوصیات یک پنجره سه جداره عایق صوت

یکی از مزیت‌های اصلی پنجره‌های سه جداره، عایق صوت بودن آن‌ها است. عایق صوت بودن یک خصوصیت بارز و اصلی در رابطه با پنجره‌های سه جداره است و اکثر مصرف‌کنندگان به همین دلیل اقدام به خرید پنجره سه جداره عایق می‌کنند. پنجره، بخشی از ساختمان است که از طریق آن نور محیط تامین می‌شود و به کمک آن می‌توان فضای بیرون ساختمان را مشاهده کرد.

مزایا پنجره سه جداره عایق

امکان نصب شیشه های مختلف مانند رنگی، رفلکس، مات و ساده.
• به علت وجود عایق الاسترومری ۱۰۰ درصد در برابر صدا و صوت عایق می‌باشند.
• دارای لولاهای کاملا مخفی فرانسوی و ایتالیایی می‌باشند.
• امکان نصب دستگیره و قفل های متنوع با رنگ دلخواه بر روی درب ها.
• چرخش ۹۰ درجه درب ها در یک طرف.
• امکان تولید پروفیل های آلومینیومی در انواع طیف رنگ های الکترواستاتیک و آنادایزهای متفاوت.
• کاملا مینیمال با کمترین دید پروفیل ها.