نحوه نصب پنجره ترمال بریک در کرج

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست

نحوه نصب پنجره ترمال بریک در کرج, نصب پنجره ترمال بریک نیازمند بررسی و مطالعه موارد زیر است بطور کلی نصب تمامی پنجره ها از اصول یکسانی پیروی میکنند ولی در جزییات با یکدگر تفاوت دارند مهمترین مرحله نوع و شیوه اندازه گیری جهت ساخت می باشد که در هنگام نصب، تیم نصب با مشکل مواجه نگردد.به شکل مرسوم و نه استاندارد فواصل عرضی و ارتفاعی اندازه گیری شده و کمترین مقدار به عنوان اندازه انتخاب و از آن بادخور کسر میگردد. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در کرج با مجموعه ما تماس بگیرید.

نحوه نصب پنجره ترمال بریک در کرج

برای نصب پنجره‌های معمولی از روش‌های استانداردی استفاده می‌شود.

استفاده از این روش برای نصب خودتان مناسب نیست و درصورت استفاده از این روش پنجره ترمال بریک به درستی در جای خود قرار نمی‌گیرد. این امر موجب می‌شود قسمت داخلی قاب پنجره دوجداره ترمال بریک همچنان با هوای بیرون در تماس باشد که به این معناست که اتلاف حرارت و انرژی همچنان رخ می‌دهد. اما درصورتی که به هر دلیلی شما قصد دارید نصب را خود انجام دهید ما در مجموعه در و پنجره دوجداره روماپن به صورت گام به گام روش نصب آن را برای شما توضیح خواهیم داد. شما میتوانید برای نصب پنجره ترمال بریک در کرج با مجموعه دلوین تماس بگیرید.

نصب پنجره ترمال بریک چگونگی و روش

قبل از آماده شدن پنجره یک قاب آهنی یا آلومینیومی توسط کارفرما به عنوان “کادر” داخل دیوار قرار می گیرد.

به طوری که پس از نصب پنجره دیگر قابل رؤیت نخواهد بود.

باید توجه داشته باشید که درهنگام نصب، این قاب آهنی کاملا صاف و عاری از هرگونه کثیفی و نخاله های ساختمانی باشد.

در صورتی کشویی بودن درب و پنجره های ترمال بریک، شیشه های دوجداره میتواند در داخل کارخانه و یا در محل نصب توسط تیم نصاب بر روی لنگه پنجره نصب گردد.

اما در صورت بازشو بودن پنجره های ترمال بریک، شیشه ها نیز همراه با درب و پنجره به محل نصب مورد نظر برده می شوند تا پس از اتمام فرایند نصب، بر روی آن نصب گردند.

توجه داشته باشید که نصب این شیشه ها بر روی درب و پنجره باید توسط تکنیسین های باتجربه انجام شود در غیر این صورت ممکن است شیشه ها به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند و همین امر سلامت ساکنین را به خطر بیاندازد.

مراحل را به شکل زیر اجرا نمایید:

۱- قرار گیری پنجره در قاب آهنی

۲- نصب موقت توسط پیچ های نصب و زیر سری های لازم جهت تراز کردن پنجره

حتما به تراز بودن پنجره توجه ویژه ای نمایید چرا که پنجره اگر تراز نباشد در هنگام رگلاژ شما را دچار مشکل میکند.

۳- نصب کامل پیچ ها

۴-قرارگیری شیشه درون آلومینیوم

۵-رگلاژ نمودن بازشو و شیشه

۶-لاستیک کشی