پنجره دوجداره آلومینیوم در کرج + نصب و قیمت آن

پنجره دوجداره آلومینیومی در کرج

شرکت دلوین یکی از بهترین و برترین تولید کنندگان پنجره دوجداره آلومینیومی در کرج می باشد. این مجموعه با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در ساخت انواع درب و پنجره دو جداره در کرج از برترین برندهای تولید کننده پروفیل ایرانی و خارجی انواع سفارشات ساخت درب و پنجره دوجداره آلومینویم ترمال بریک را می پذیرد. مجموعه دلوین ساخت پنجره های دوجداره و سه جداره آلومینویم را در کارگاه اختصاصی خود با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا انجام می دهد و به شما مشتریان عزیز تحویل میدهد. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره آلومینیومی در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید پنجره دوجداره آلومینیوم در کرج 

برای سفارش پنجره دوجداره آلومینیومی در استان البرز و هر یک از شهرهای حومه کرج از جمله مهرشهر، فردیس، محمدشهر، هشتگرد و … در کوتاه ترین زمان با استفاده از بهترین متریال شامل پروفیل های دوجداره خارجی و یراق آلات با کیفیت با کارشناسان مجموعه دلوین تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما نیز می باشند.

ساخت درب و پنجره آلومینیوم در کرج
ساخت درب و پنجره آلومینیوم در کرج

پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک کرج

ترمال بریک یک نوع عایق حرارتی میباشد که در برابر عبور گرما و سرما جلوگیری میکند و از عبور سر و صدا و الودگی های صوتی و آلودگی هوا به داخل محیط جلوگیری می شود . پنجره های ترمال بریک مدرن امروزی پنجره های آلومینیوم میباشند.

ترمال بریک به معنی شکست حرارت است و همانطور که میدانید  باعث جلوگیری هدر رفتن انرژی موجود در داخل خانه می شود. از ویژگی های پنجره  آلومینیومی ترمال بریک میتوان به سبک بودن آنها اشاره نمود و سبک بودن آنان دلیل بر ضعیف بودنشان نیست بلکه در حین سبک بودن در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم و استوار می باشند. همچنین علاوه بر آن عایق بندی مناسبی هستند و ارامش و امنیت را به  خانه هایتان میاورند .

علاوه بر محکم بودن ظاهر پنجره ها نیز مهم میباشند . خوبی های پنجره های عایق و ترمال بریک در تنوع رنگ و مدل های ان هاست . از محبوب ترین رنگ های پنجره و درب ترمال بریک  رنگ شامپاینی و طلایی میباشد , و در ساختمان های اداری و مسکونی بیشترین کاربرد را دارا هستند همچنین با انواع دکوراسیون داخلی تطبیق پیدا میکند .و باعث جلب توجه و جلوه دادن به فضای داخلی خانه میشود .

پنجره دوجداره آلومینیومی نرمال بریک

یکی از نوع های پنجره آلومینیومی در کرج، پنجره با پروفیل نرمال بریک می باشد. این مدل از پنجره دوجداره آلومینویمی فاقد قطعات پلی آمید می باشد و در مقایسه با پنجره دوجداره آلومینویم ترمال بریک از ویژگی عایق بودن در برابر صدا کمتر دارا است. قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی نرمال بریک به دلیل مزیت های کم هزینه کم تری نسبت به پنجره آلومینیومی ترمال بریک دارد شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت در ب و پنجره آلومینیوم در کرج

قیمت درب و پنجره آلومینیوم در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل:

  1. نوع برند پروفیل مصرف شده
  2. اندازه های پنجره ها و تعداد آن ها
  3. نوع یراق آلات و نوع بازشو پنجره
  4. نوع شیشه و ضخامت شیشه به کار رفته
  5. هزینه نصب پنجره آلومینویمی در کرج
  6. تعداد بازشو های پنجره

قیمت درب پنجره های آلومینیومی از سایر پنجره ها گران تر میباشد .زیرا یراق آلاتی که در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک استفاده میشود هزینه بالاتری دارند . بعد از ساخت فریم پنجره های آلومینیووم  قابلیت تغییر را ندارند و  نمیتوان فریم پنجره ها را تغییر داد .هرچه ابعاد بیشتر باشد افزایش قیمت دارد.

مقایسه پنجره آلومینیوم با یو پی وی سی

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد از کارشناسان ما میپرسند این است که تفاوت پنجره آلومینیوم با UPVC در چی است؟

  • از نظر هزینه و قیمت انها: یکی از چالش هایی که بسیاری از افراد با آن روبه رو هستند مقایسه قیمت پنجره آلومینویم با یو پی وی سی در کرج میباشد. قیمت پنجره های یو پی وی سی کمتر است و قیمت پنجره  و درب های آلومینیوم به دلیل مزیت های بی شماری که دارد تقریبا ۲ الی ۳ برابر سایر پنجره های یو پی وی سی میباشد .
مقایسه پنجره آلومینیوم با یو پی وی سی
مقایسه پنجره آلومینیوم با یو پی وی سی
  • از جهت عایق بندی: از این بابت با یکدیگر یکی هستند و از یک نوع یراق آلات و شیشه در آن ها مصرف میشود .
  • از جهت مقاومت: بر ای استفاده از پنجره هایی با اندازه های بزرگ و در ساختمان های بلند و ارتفاع دار به دلیل فشار جو هوا و ارتفاع آنان باید از پنجره هایی با مقاومت بالا استفاده کرد . به همین دلیل پنجره های ترمال بریک و پنجره های یو پی وی سی هردو برای چنین شرایطی مناسب هستند .
  • از جهت وزن:اگر از دید وزن و میزان سبک سنگینی ان ها را بسنجیم پنجره های یوی پی وی سی وزن سبک تری نسبت به پنجره ترمال بریک دارد بنابراین در سازه و استفاده از پنجره ها وزن آن ها تاثیر گذار است و بیشتر از پنجره های یو پی وی سی استفاده میشود . اکثرا در پنجره هایی که ارتفاعشان از ۲ متر بیشتر و عرض آن ها بالای ۳ متر میباشد از پروفیل ترمال بریک استفاده میشود و اگر مایل به استفاده از پنجره یو پی وی سی هستید حتما از برند ویستابست و یراق روتو استفاده نمایید .

مزیت خرید درب  و پنجره  آلومینیوم چیست؟

استفاده از درب  و پنجره آلومینیوم در کرج مزیت هایی بیشماری دارد که ما در این سایت تمامی مزیت های آن را برای شما آورده ایم این مزیت ها شامل:

  1. عایق مقابل حرارت
  2. سبک بودن ان ها
  3. مقاوم در برابر اشتغال
  4. دارای تنوع بالا و رنگ بندی زیاد
  5. عایق در مقابل سر و صدا
  6. سازگاری با محیط زیست و قابلیت بازیافت را دارند
  7. مقاومت بالا در برابر فشار
  8. دارای مدل های مختلفی است.
  9. سرقت
  10. قابلیت نصب انواع شیشه
  11. عدم زنگ زدگی و مقاومت در برابر نور خورشید و ضد آب

پنجره دوجداره آلومینیومی کرج

مجموعه دلوین

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

دلوین