قیمت پنجره ۲جداره همراه توری مخصوص اتاق خواب کرج

قیمت فروش درب و پنجره دوجداره upvc

قیمت پنجره ۲جداره همراه توری مخصوص اتاق خواب کرج: محاسبه آنلاین قیمت پنجره ۲ جداره همراه توری توسط یک نرم افزار در داخل سایت امکان پذیر نمی باشد و اگر هم در بعضی از سایت ها قرار داده شده است این محاسبه دقیق نمی باشد چون جهت استعلام قیمت باید ابعاد به طور دقیق وارد نرم افزار طراحی پنجره ۲ جداره گردد و نحوه محاسبه هر کدام ، پنجره آلومینیومی و پنجره upvc متفاوت می باشد بطور مثال نحوه محاسبه قیمت پنجره ۲ جداره آلومینیومی بدین صورت است که با توجه به نوع پروفیل مصرفی وزن کل آلومینیوم مصرفی برای تعداد پنجره های مشخص محاسبه می گردد.

قیمت پنجره ۲جداره همراه توری مخصوص اتاق خواب کرج

قیمت پنجره ۲ جداره

پنجره upvc دوجداره دو حالته
پنجره upvc دوجداره دو حالته

قیمت یراق نیز بصورت هر دست محاسبه می گردد. قیمت یراق نیز در پنجره آلومینیومی با توجه به وزن لنگه بازشو و در پنجره upvc با توجه به عرض و ارتفاع بازشو مشخص می گردد. از اینرو جهت محاسبه آنلاین قیمت پنجره ۲ جداره بصورت دقیق حتما باید ابعاد پنجره و مقدار پروفیل مصرفی توسط نرم افزار طراحی پنجره آنالیز و بهینه شود و با توجه به میزان پرت، مخصوصا در آلومینیوم، قیمت دقیق پنجره ۲ جداره محاسبه گردد. نحوه محاسبه قیمت شیشه ۲ جداره نیز بصورت هر متر مربع می باشد.

پروفیل متریال ساخت پنجره ۲ جداره است. پنجره ۲ جداره ویستا بست، پنجره وین تک، پنجره ۲ جداره هافمن هر کدام پروفیل متفاوتی دارند. نوع پروفیل، تعداد حفره ها، ضخامت و اندازه پروفیل از مهم ترین عوامل تغییر قیمت پنجره ۲ جداره است. پروفیل پنجره ۲ جداره باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب شود. برخی از پروفیل های نامرغوب چینی که در بازار موجود است اصلا مناسب آب و هوای ایران نیست و در اغلب موارد دچار تغییر شکل و رنگ می شود.

قیمت پنجره ۲جداره همراه توری

بطور متوسط قیمت هر متر مربع پنجره ۲ جداره upvc از هر متر مربع ۷۰۰ هزار تومان به بالا قابل محاسبه می باشد. و قیمت هر مترمربع پنجره ۲ جداره آلومینیومی نیز بطور متوسط از هر متر مربع ۹۰۰ هزار تومان جهت ترمال بریک ، قابل محاسبه می باشد. قیمت های فوق بصورت کاملا تقریبی می باشد و با توجه به طرح و متراژ پنجره قابل تغییر می باشد.