انواع پنجره دوجداره آلومینیومی با کیفیت در کرج

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

انواع پنجره دوجداره آلومینیومی با کیفیت در کرج: این دسته از پنجره آلومینیومی دوجداره که با نام ترمال بریک نیز شناخته میشود, شامل انواع پنجره های سیستم لولایی نظیر پنجره تک حالته، پنجره دوحالته، پنجره دو لنگه بازشو (بازشو فرانسوی) ، پنجره اول مورب بازشو و … با یراق آلات متفاوت که بر روی محور افقی یا عمودی پنجره چرخش دارند جهت کاربری های مختلف در ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. این سیستم پنجره آلومینیومی دوجداره به جهت قفل شدن بازشو پنجره در چهار ضلع قاب پنجره و درزبندی توسط لاستیک‌های عایق‌بندی و جلوگیری از تبادل سرما و گرما، جلوگیری از ورود گرد و خاک و آلودگی محیطی و همچنین افزایش میزان عایق صوتی دارای بالاترین درجه عایق‌بندی در بین انواع پنجره یو‌پی‌‌وی‌سی بوده و بیشترین مصرف را در بین انواع پنجره دوجداره در ساختمان را دارد.

انواع پنجره دوجداره آلومینیومی با کیفیت در کرج

این دسته از در  و پنجره های دوجداره آلومینیومی شامل انواع در های سیستم لولایی نظیر در بالکنی، در سوئیچ خور (در ورودی)، در و پنجره فولکس واگنی، در بدون پاخور و … بر روی محور افقی یا عمودی پنجره چرخش دارند و با کاربری های مختلف جهت استفاده در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این در ها نیز همانند پنجره دوجداره سیستم لولایی دارای بالاترین سطح عایق بندی در بین انواع درهای دوجداره یو‌پی‌‌وی‌سی می‌باشند.

پنجره دوجداره کشویی

این دسته از پنجره شامل انواع پنجره های سیستم کشویی با تنوع بازشوهای گوناگون نظیر یک لنگه بازشو، دولنگه بازشو و … می باشد. که با توجه به نیاز و کاربری پنجره در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم از پنجره جهت کاربری در مواردی است که محیط ساختمان فضای کافی جهت استفاده از پنجره دوجداره لولایی وجود ندارد و می‌بایست از پنجره‌ای استفاده کرد که برای باز و بسته شدن نیاز به چرخش بر روی محورهای عمودی و افقی را نداشته باشد، یعنی بصورت ریلی باز و بسته شود.

پنجره کشویی آلومینیومی هرچند نسبت به پنجره لولایی آلومینیومی از سطح عایق‌بندی پایین‌تری برخوردار است ولیکن در قیاس با سایر پنجره‌ها از قبیل پنجره های آلومین

پنجره دوجداره کشویی
پنجره دوجداره کشویی

یومی و آهنی از عایق‌بندی به مراتب بیشتر و بهتری برخوردار است و با توجه به موارد فنی رعایت شده در این سیستم پنجره دوجداره اتلاف حرارتی و تبادل گرد و خاک را به حداقل ممکن کاهش داده است.

انواع پنجره دوجداره آلومینیومی

در دوجداره کشویی

این دسته نیز همانند پنجره دوجداره کشویی شامل انواع تک لنگه بازشو، دو لنگه بازشو و … با همان ویژگی‌ها و مشخصات فنی می باشد. ضمن اینکه قابلیت نصب یراق آلات سوئیچ خور را نیز برای تولید در ورودی دارد.