مدل توری ثابت پنجره دوحالته یا فولکس واگنی کرج

بهترین نوع توری منازل در ایران

مدل توری ثابت پنجره دوحالته یا فولکس واگنی کرج: پنجره دلوین، در راستای تولید توری های ثابت پلیسه ای و کشویی برای پنجره دوحالته و فولکس واگنی با تکنولوژی روز دنیا با هدف بر طرف کردن نیاز مشتری و تکمیل سبد کالا، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ آغاز نمود. هسته مرکزی این شرکت، تشکیل شده از کارشناسان و متخصصان ایرانی، با ایجاد و توسعه ساختارهای مناسب تخصصی، با رویکردی حرفه ای در امور مشاوره، تولید و اجرای توری های پلیسه ای سعی در هر چه بهتر ارایه کردن خدمت به تمامی مشتریان خود دارند.

مدل توری ثابت پنجره دوحالته یا فولکس واگنی کرج

انواع توری پنجره در کرج، توری ثابت پنجره دوجداره مناسب پنجره هایی است که دسترسی به آن کمتر بوده، ابعاد کوچکی دارند و در اکثر مواقع باز هستند. پنجره های دوجداره سرویس و یا پنجره هایی که نقش تهویه هوا را دارند از جمله پنجره هایی هستند که شرایط استفاده از توری پنجره ثابت را دارند. البته برای این نوع پنجره ها از توری های دیگر نیز می توان استفاده کرد.

به عقیده کارشناسان بهداشت، بهترین و سالم ترین راه برای مقابله با حشرات و جلوگیری از ورود آنها به خانه ، نصب توری روی در و پنجره هاست و استفاده از سم و مواد شیمیایی کشنده برای حشرات، مضراتی برای انسانها نیز در پی خواهد داشت.

توری های با قاب های چوبی ، آلومینیومی ، فلزی و یو پی وی سی در انواع ثابت ، کشویی ، لولایی ، رولینگ (از پایین به بالا ) و پلیسه (تاشو– آکاردئونی) موجود می باشد ؛ اما پیش از نصب توری روی در و پنجره های دوحالته و فولکس واگنی باید اطلاعات کافی ازانواع این توریها داشته باشید تا با توجه به نیازتان بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: توری مغناطیسی در کرج

توری پنجره
توری پنجره

مدل توری ثابت پنجره دوحالته فولکس واگنی

با نصب توری پنجره هم راه ورود حشرات آزار دهنده بسته می‌شود و هم آن‌که می‌توانیم با باز گذاشتن پنجره‌ها در فصل تابستان از نسیم خنک و ورود هوای تازه بهره‌مند شویم؛ اما یک سری نکات دراین‌ بین هستند که باید به آن‌ها توجه کرد. یکی از این نکات این است که این توری‌های معمولی موجود در خرازی‌ها و فروشگاه‌ها که قابل‌نصب توسط خودمان هستند گزینه‌هایی مناسب برای نصب بر روی پنجره نیستند. این توری‌ها نازک‌اند و هم‌چنین اطرافشان مطمئن نیست؛ یعنی آن‌که به خاطر نازکی احتمال آن‌که پاره شوند زیاد است و هم‌چنین چون اطراف این توری‌ها با یک سری چسب معمولی و نامطمئن چسبیده می‌شود هرلحظه ممکن است کمی از اطرافشان از حالت چسبی خارج شود و بازهم راه برای ورود حشرات مزاحم به خانه باز شود.