انواع پنجره سوله صنعتی کارخانجات در کرج

کارخانه درب دوجداره

انواع پنجره سوله صنعتی کارخانجات در کرج: پنجره یو پی وی سی معروف به پنجره دو جداره یا پنجره سه جداره صنعتی به پنجره هایی گفته میشود که ازدو یا سه قاب شیشه ای که به طور موازی در فواصل معینی از  یکدیگر قرار گرفته اند تشکیل شده اند.بین این دو یا سه شیشه هوا یا دیگر گازهای تك اتمي مانند آرگون، كريپتون يا زنون قرار گرفته که برای کاهش انتقال حرارت است. این پنجره‌ها از نظر انتقال حرارت و صوت نسبت به پنجره‌های فلزی عایق‌تر هستند و استفاده های زیادی در صنعت و سوله ها دارند.

انواع پنجره سوله صنعتی کارخانجات در کرج

مزایای استفاده از پنجره upvc دوجداره در محیط های صنعتی

امروزه با توجه به مشکلاتی که در زندگی شهری که هر روز در حال زیاد شدن می باشند ، نیاز های بشر برای ایجاد یک زندگی آرام به دور از ذهن و انتظار نیست.یکی از راه های کاهش نا آرامی و استرس در منزل استفاده از پنجره  دو جداره upvc می باشد. پنجره upvc دو جداره دارای مزایای بسیاری می باشند که در زیر  به توضیح مهمترین  مزایای استفاده از پنجره Upvc دو جداره می پردازیم:

یکی از راه های ایجاد آرامش در زندگی روزمره در منازل، کاهش آلودگی صوتی است که پنجره ها مهمترین عامل انتقال سرو صدا به داخل منزل هستند.

عایق صوتی : یکی از مزایای پنجره upvc ، استفاده از پنجره upvc دو جداره صنعتی برای جلوگیری از ورود آلاینده های صوتیست.استفاده از شیشه دو جداره در پنجره upvc بزرگ ترین کمک به کاهش آلودگی صوتی زندگی شهر نشینی و کارخانجات و سوله ها میباشد.

عایق حرارتی : پنجره ها بزرگ ترین عامل در به هدر دادن انرژی گرمایی در فصل تابستان و زمستان شناخته شده است که از مهمترین مزایای  پنجره upvc این است که مانند یک عایق حرارتی عمل می کند .

ضد ضربه بودن : یکی دیگر از مزایای پنجره دوجداره upvc که برای مصرف کننده از اهمیت بیشتری برخوردار است مقاوم بودن پنجره upvc دو جداره  در برابر ضربه وخط و خش  می باشند و به راحتی زنگ و پوسیده نمی شود بنابراین در شرایط جوی نامساعد برف و باران نیز کاربرد دارد.

ادرس پنجره دوجداره در کرج
ادرس پنجره دوجداره در کرج

انواع پنجره سوله صنعتی

قالب پنجره دو جداره upvc : اگر شکل و قالب پنجره دو جداره upvc شما به شکل های گوناگون بود نیاز به نگرانی نیست زیرا پروفیل upvc آن به کمک دستگاه به شکل های گوناگون در می آید.

درب و پنجره دوجداره upvc

۱-به راحتی قابل شستشو هستند.

۲-صرفه جویی در مصرف انرژی:این نوع پروفیل های یو پی وی سی از هدر رفتن ۳۰ درصد انرژی در درون ساختمان از طریقپنجره ها جلوگیری می شود.

۳-تنوع رنگ و عدم نیاز به رنگ آمیزی.

۴-عایق صدا (همراه شیشه های دو جداره یا چند جداره)،عایق دما ، عایق در مقابل الکتریسیته.

۵-ضد اشتعال و حریق بوده و باعث تشدید آتش سوزی نمی شود.