توری مغناطیسی در کرج

توری مغناطیسی در کرج

نمایندگی مجیک مش در کرج ارائه دهنده بهترین پرده های توری درب و پنجره در کرج می باشد که شما میتوانید از فروشگاه درب توری دلوین آن را خریداری بکنید. این توری ها با توجه به کیفیت بالایی که دارد توانسته است نظر بسیاری از  مشتریان را جلب بکند. استفاده از این توری ها مزیت های بیشماری دارد که یکی از مزیت های آن جلوگیری از ورود گرد و خاک و حشرات به داخل خانه می باشد. شرکت دلوین یکی از نمایندگی های مجیک مش در کرج می باشد که شما میتوانید برای خرید توری مغناطیسی در کرج با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نصب توری مقناطیسی در کرج
نصب توری مقناطیسی در کرج

قیمت درب توری مغناطیسی در کرج

همان طور که گفتیم در تابستان این مدل توری ها بسیار کاربرد دارد اما یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که قیمت توری مغناطیسی چه قدر می باشد؟

قیمت توری مغناطیسی به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل:

  • ابعاد توری
  • یراق آلات توصیه شده
  • هزینه نصب توری

شما میتوانید برای خرید توری پنجره ای در کرج با مجموعه دلوین تماس بگیرید.

نمایندگی توری مجیک مش در کرج

توری های مجیک مش در کرج دارای ضخامت بالایی بوده است  و پس از نصب این توری ها حالت عمود به خود می گیرد توری مغناطیسی به دلیل ضخامتی که دارد هیچگونه حشراتی نمیتوانند از آن عبور کنند. به همین دلیل اگر شما هم ساکن استان کرج می باشید و قصد خرید توری مجیک مش را دارید میتوانید با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. نصب این توری ها بسیار راحت می باشد و شما در کمتر از چند دقیقه میتوانید نصب کنید. دور دوخت توری مغناطیسی از یک پارچه ضخیم و مقاوم دوخته شده است و دارای لبه های آهنربایی دارد که باعث میشود بعد از خورج شما توری ها به هم چفت بشود. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در کرج و خرید توری با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

توری آهنربایی 

نصب آسان این محصول باعث می شود شما در هر نقطه ای که در ایران زندگی میکنید و از وجود حشرات اذیت می شوید میتوانید از این توری ها استفاده کنید.  مجموعه دلوین تصمیم دارید تا این محصول را بصورت اورجینال در اختیار مشتریان خود قرار بدهد. پس اگر به دنبال محصول اصلی می باشید میتوانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.