کارخانه ساخت درب پنجره دوجداره هافمن کرج

کارخانه درب پنجره دوجداره

کارخانه ساخت درب پنجره دوجداره هافمن کرج:امروزه درب و پنجره های دوجداره هافمن بهترین گزینه برای بهینه سازی مصرف سوخت در ساختمان می باشد.همچنین استفاده از پنجره دوجداره با کیفیت علاوه بر کاهش هزینه های تاسیساتی در ساختمان ، کمک به اقتصاد خانواده و افزایش رفای نسبی در نتیجه مصرف صحیح انرژی را در بر خواهد داشت . یکی از آیتم های مهم تاثیرگذار در کیفیت درب و پنجره دوجداره هافمن فرایند و شیوه ساخت این محصول می باشد. دستگاه های مورد استفاده، اقلام مصرفی برای مونتاژ، نحوه جایگذاری قطعات روی درب و پنجره دوجداره (لولا، دستگیره و …)، دمای دستگاه جوش پنجره UPVC، ابعاد شیشه دوجداره، ابعاد برش و غیره مجموعه ویزگی های تولیدی هستند که بهبود آنها موجب افزایش کیفیت می شوند.

شرکت دلوین نمایندگی های زیادی در سرتا سر ایران دارد به همین خاطر یکی از نمایندگی پنجره هافمن در کرج شرکت دلوین می باشد و شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در کرج با مجموعه ما تماس بگیرید.

کارخانه ساخت درب پنجره دوجداره هافمن کرج

اولین مرحله ساخت و تولید، طراحی نقشه تولید درب و پنجره دوجداره هافمن می باشد که با توجه به ابعادی که توسط پرسنل اندازه گیری تهیه شده توسط نرم افزار طراحی درب و پنجره انجام خواهد شد. خروجی نرم افزار اطلاعات کاملی در مورد برش بهینه پروفیل UPVC و زوار دوجداره، ابعاد شیشه دوجداره یا سه جداره، لیست یراق آلات مصرفی، ابعاد توری و سایر موارد را در اختیار ما قرار می دهد. گزارش خروجی نرم افزار درب و پنجره دوجداره، به قسمت تولید ارسال می شود.

در ابتدای روند تولید، پرسنل خط تولید کارخانه با توجه به این گزارش پروفیل UPVC و زوار درب و پنجره دوجداره را بصورت فارسی بر برش می دهند. سری و نوع پروفیل و همچنین دوجداره یا سه جداره بودن پنجره UPVC باید در هنگام قرارداد مشخص گردد.

نحوه تولید پنجره دوجداره
نحوه تولید پنجره دوجداره

کارخانه ساخت درب پنجره دوجداره هافمن

برش پروفیل هافمن

بعد از برش پروفیل، شیار آب برای هدایت آب به بیرون و سوراخ دستگیره برای یراق بندی روی پنجره UPVC ایجاد می شود.

مرحله سوراخکاری پروفیل هافمن

در ادامه گالوانیزه تقویت شده با ضخامت ۱٫۲۵ میلیمتر را در تمام طول پروفیل یو پی وی سی و تسمه تقویت لولا برای استحکام یراق آلات، جایگذاری کرده و آنرا با پیچ به بدنه پروفیل متصل می کنیم.

قرار دادن تسمه لولا پروفیل

بعد از مرحله گالوانیزه گذاری، پنجره یو پی وی سی با استفاده از دستگاه جوش پلاستیک به یکدیگر متصل می شود که یک چهارچوب با زاویه ۹۰ درجه تشکیل می دهد. دستگاه های مورد استفاده در این مجموعه، دستگاه های چهار سر می باشد که همزمان هر چهار گوشه پروفیل را جوش می دهد و موجب افزایش کیفی جوش و کیفیت نهایی پنجره یو پی وی سی می شود.

جوشکاری پلاستیک در و پنجره

در محل اتصال گوشه پروفیل، بدلیل حرارت دستگاه جوش، مقداری ضایعات ایجاد می شودکه توسط دستگاه تمیزکن بدون آسیب رساندن به نقاط اتصال از پروفیل جدا می شود.

عملیات سایش در و پنجره هافمن

نتیجه نهایی این مراحل، چهارچوب کامل فریم و لنگه های بازشو می باشد که لاستیک گسکت TPE و EPDM را در شیار پروفیل قرار میدهیم. این لاستیک نقش عایق بندی و آب بندی پنجره دوجداره را بر عهده دارد و کیفیت جنس آن در عایق بندی بسیار موثر است.

ایستگاه بعدی در تولید پنجره دوجداره، مونتاژ یراق آلات با جایگذاری شابلون می باشد که توسط پرسنل مونتاژ لولاها، اسپانیولت و دستگیره ها روی درب و پنجره دوجداره نصب می شود و فرایند تولید با رگلاژ پایان می یابد. شما میتوانید از شرکت دلوین این مدل پنجره ها را خریداری کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.