خرید پنجره استاندارد ویستابست اختصاصی کرج

پنجره دوجداره در کرج

خرید پنجره استاندارد ویستابست اختصاصی کرج: پنجره دوجداره ویستابست دارای مزیت های بسیاری می باشد همین مزیت ها دلیلی است که افراد تشویق شوند پنجره های قدیمی و آهنی خود را با پنجره های دوجداره تعویض کنند و معماران و پیمانکاران استفاده از پنجره دوجداره را در الویت خود قرار دهند. از مهمترین مزیت های یک پنجره upvc  ویستابست می توان به عایق صدا بودن ، عایق حرارتی بودن ، عمر طولانی ، تمیز کردن راحت پنجره اشاره کرد البته این مزیت های تنها بخشی از ویژگی های پنجره یو پی وی سی می باشد اینکه این مزیت های می تواند برای شما نیز مفید باشد یا نه را می توانید زمانی مشاهده کنید که بعد از یک مدت از این نوع از پنجره های استفاده کنید.

خرید پنجره استاندارد ویستابست اختصاصی کرج

پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست از دوشیشه استفاده می کند این شیشه ها می تواند شیشه ساده ، شیشه لمینت یا شیشه سکوریت باشد این که نوع شیشه چه نوع باشد را باید خودتان مشخص کنید البته هر کدام از شیشه ها خود دارای ویژگی های می باشند که با توجه به محیط مورد استفاده می تواند مورد استفاده قرار گیرد

در بین دو شیشه از گاز آرگون استفاده می شود این گاز باعث می شود که هوای بیرون به راحتی به داخل واحد انتقال پیدا نکند پنجره دوجداره از ساختار اصلی upvc نیز بهره میگیرد شما می توانید با توجه به ویژگی هایی که پنجره دوجداره upvc  دارد آن را در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار دهید.

Upvc profile
Upvc profile

خرید پنجره استاندارد ویستابست

از آنجا که ماده اصلی تشکیل دهنده پنجره دوجداره ، پروفیل می باشد پس نوع پروفیل استفاده شده عامل بسیار مهمی در خرید پنجره خواهد بود. در حال حاضر در ایران معروفترین برند در تولید پروفیل ویستابست می باشند. بکار بردن پروفیل خوب و با کیفیت یکی از عوامل مهم در تولید یک پنجره دوجداره مناسب می باشد. پروفیل های تولید شده توسط این سه برند معروف در دو مدل سری ۶۰ و ۷۰ تولید می شوند. هر چه سطح مقطع پروفیل بیشتر باشد، وزن پروفیل بیشتر خواهد شد و در نتیجه قیمت پنجره دوجداره نیز بیشتر خواهد شد. علاوه بر سطح مقطع سری پروفیل، تعداد حفره های پروفیل نیز متغیر می باشد.حفره همان محفظه هایی هستند که در راستای افقی پروفیل وجود دارند.  معمولا پروفیل های سری ۶۰ دارای ۴ یا ۳ حفره و سری ۷۰ دارای ۵ یا ۴حفره هستند.