پنجره استاندارد upvc برای اتاق خواب کرج

مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی

پنجره استاندارد upvc برای اتاق خواب کرج : پنجره دوجداره استاندارد نمایندگی در سراسر کشور به منظور نظارت بر رعایت استاندارد های ساخت و اطمینان از کیفیت محصول تولید شده ، وارد بازارشد. نمایندگان موظف هستند پنجره upvc استاندارد را مطابق با استانداردها و تحت نظارت ویژه کارشناسان فنی شرکت پنجره ماندگار تولید و نصب نمایند به نحوی که ساخت محصول نهایی را از نظر کیفیت تضمین می کند .محصولات تولیدی تحت نظر شرکت به مدت ۵ سال گارانتی رایگان خواهند داشت. علاوه بر این ، پروفیل های مصرفی (متریال استفاده شده در ساخت محصول) نیز دارای گارانتی ۲۰ ساله می باشند که این برنامه به منظور حمایت از مصرف کننده و رضایت تولید کننده تدوین گردیده.

پنجره استاندارد upvc برای اتاق خواب کرج

پروفیل استاندار پنجره upvc یکی مطمئن­ترین و پرمصرف­ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره ­های ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد. سبکی وزن، خمش پذیری، عدم اشتغال، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیک، قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و انعطاف پذیری از دیگر مزایای پنجره upvc مخصوص اتاق خواب میباشد.

به علت وجود شیارهای خالی میان پروفیل ها، نصب شیشه دوجداره بر روی قاب پنجره و استفاده از درزگیرهای مقاوم لاستیکی درمیان قطعات باعث گردیده تا این پنجره به صورت یک سطح عایق موثر در بدنه ساختمان نقش موثری را در کاهش مصرف انرژی و حفظ گرما/ سرمای محیط داخلی ساختمان ایفا نماید.

پنجره upvc دوجداره دو حالته
پنجره upvc دوجداره دو حالته

پنجره استاندارد upvc برای اتاق خواب

پنجره های upvc از نگاه طرح دارای شکل های متنوعی می باشند، که با توجه به سلیقه و نوع سفارش شما مشتریان عزیز می توان مناسب ترین طرح پنجره استاندارد برای اتاق خواب را انتخاب کرد. لازم بذکر است که در پنجره های دارای کتیبه و همچنین پنجره یو پی وی سی یک لنگه از حالت بازشوی کشویی نمی توان استفاده کرد. سعی شرکت پنجره ماندگار بر این بوده که با استفاده از موارد طبقه بندی شده شما را در انتخاب بهترین شکل پنجره upvc همراهی کند.

فواید و مزایای در و پنجره های upvc استاندارد

  1. کاهش ۳۰ الی ۴۰ درصدی مصرف سوخت
  2. کاهش ۳۰ الی ۳۵ دسی بل آلودگی صوتی
  3. مقاوم در برابر رطوبت
  4. مقاوم در برابر گرد و غبار
  5. مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  6. مقاوم در برابر انبساط وانقباض
  7. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  8. دارای رنگ ثابت تنوع رنگ و بدون نیاز به رنگ‌آمیزی
  9. قابل شستشو با مواد پاک‌کننده و معمولی
  10. سازگار با شرایط مختلف جوی