کاربرد شیشه دکوراتیو در ساختمان خرید در کرج

شیشه پنجره دوجداره دکوراتیو

کاربرد شیشه دکوراتیو در ساختمان خرید در کرج:امروزه با توجه به گسترش توجه به دکوراسیون داخلی و خارجی بناها ابزار ها و متریال های گوناگونی جهت تولید دکوراسیون های گوناگون و جذاب بوجود آمده که یکی از این متریال ها شیشه می باشد. شیشه دارای انواع گوناگونی می باشد که متناسب با نیاز و دکوراسیون انواع گوناگون و متفاوت ان مورد بکارگیری قرار می گیرد. به این شیشه ها، شیشه دکوراتیو می گویند که برای دکوراسیون مورد بکارگیری قرار می گیرد. به کارگیری از شیشه دکوراتیو در ادامه به بررسی و معرفی انواع شیشه های دکوراتیو می پردازیم.

کاربرد شیشه دکوراتیو در ساختمان خرید در کرج

شیشه دکوراتیو، همانگونه که از اسمش معلوم است برای زیبایی نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها استفاده میشود. شیشه‌ دکوراتیو در آشپزخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سالن‌های آرایشی، میز شیشه‌ای، پارتیشن بندی منازل، حیاط‌های خلوت، گلخانه‌ها نماهای بیرونی ساختمان از جمله درب و پنجره‌ها و خیلی از جاهای دیگر استفاده میشود. شیشه دکوراتیو انواع گوناگونی دارد که بعضی از آن‌ها عبارت‌اند از:

شیشه دکوراتیو
شیشه دکوراتیو
  • شیشه لمینیت رنگی
  • شیشه چاپی
  • شیشه مات
  • شیشه سند بلاست
  • شیشه فتولمینیت
  • شیشه مشجر
  • شیشه طرح شکسته

شیشه لمینیت رنگی: همانگونه که می‌دانید با بکارگیری از یک‌لایه pvb شیشه‌ها به هم می‌چسبند که این لایه pvb می‌تواند شفاف یا رنگی باشد.
شیشه چاپی: بعد از تولید شیشه شفاف در داخل دستگاه مخصوص چاپ قرار گرفته و طرح مورد نظر باکیفیت بالابر روی آن چاپ می‌شود.
شیشه سندبلاست رنگی: شیشه سندبلاست رنگی همان شیشه شفاف است که بعد از سندبلاست به روش‌های گوناگون رنگ می‌شود، این روش می‌تواند رنگ به وسیله قلمو یا چاپ باشد. در حقیقت شیشه سندبلاست رنگی ترکیبی از سندبلاست و رنگ است.

کاربرد شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو تنها یک اشیا نیست که بتوان با ان تغییرات به وجود آورد باید توجه شود که شیشه دکوراتیو به عنوان یک عنصر جذاب می تواند در دادن شخصیت و روح به فضا بسیار کارآمد و مفید باشد. به عنوان مثال یک معمار یا طراحی می تواند با بکارگیری از انواع شیشه دکوراتیو به صورت شیشه های طرح دار و یا رنگی می باشد می توان به فضا روح داد و انرژی فضا را برانگیخت. بکارگیری از شیشه دکوراتیو فقط به داخل ساختمانها محدود نمی شود می توان برای زیباتر شدن نما ساختمان در خارج بناها نیز از شیشه استفاده کرد. علت بکارگیری از شیشه دکوراتیو در محل های گوناگون به این علت می باشد که این نوع شیشه ها استحکام بالایی در مقابل تغییرات دمایی دارد به طوری که می توان در مناطق گوناگون آب و هوایی مورد بکارگیری قرار بگیرد.