نحوه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc ویستابست

تعویض پنجره آهنی با upvc

نحوه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc ویستابست: این روزها، خیلی از ساختمان‌ها پنجره دوجداره ویستابست دارند، در عین حال هنوز هم پنجره قدیمی در گوشه و کنار شهر مشاهده می‌شود و پنجره‌های اغلب ساختمان‌های شهر دوجداره نیستند. در ساختمان‌های قدیمی سازتر، پنجره‌ها عموما استاندارد خاصی نداشتند و در اندازه‌های گوناگون و جنس‌های متنوع تولید می‌شدند.ساختمان‌هایی که پنجره‌ قدیمی دارند، اغلب از نظر تهویه و عایق بودن برای سرما یا گرما دچار ایراد هستند.

نحوه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc ویستابست

غالبا بیشتر اشخاص برای تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در کرج، این تصور را دارند، که باید همه منزل را به هم بریزند، اطراف پنجره را تخریب کنند، پنجره قدیمی را با ریخت و پاش‌های زیاد از جا درآورند، در نهایت پنجره جدید را نصب نمایید و بساط گچ و سیمان و رنگ را برای بازسازی اطراف پنجره آماده کنند. همین تصور سبب می گردد که خیلی از این اشخاص برای تعویض پنجره‌های قدیمی خود اقدام نکنند و با منصرف شدن از این کار، خودشان را از مزایای پنجره‌ دوجداره UPVC درکرج محروم کنند.

تعویض پنجره upvc بدون تخریب
تعویض پنجره upvc بدون تخریب

پنجره‌‌های بسیار قدیمی، غالبا از جنس چوب تولید می‌شدند و با شیشه‌ های رنگی به منازل طرح و رنگ می‌دادند. این پنجره‌ها عموما دارای قوس‌های بزرگی در قسمت بالایی خود بودند. برای قدیمی‌ترها، عناصر و اجزای قوس‌دار ارزش زیبایی‌ شناسی بالایی داشت. حتی در بعضی مناطق،‌ درست کردن نمادهای قوس‌دار در معماری نشانه‌ای مقدس محسوب می شد.

پنجره آهنی

بعدترها، با پیشرفت علم و تکنولوژی، پنجره‌های آهنی جایگزین پنجره‌های چوبی شد. پنجره‌های آهنی به علت داشتن استحکام بیش‌تر و نداشتن امکان پوسیدگی یا خوردگی به وسیله حشرات، مورد استقبال مردم قرار گرفت.

تنها ایراد پنجره‌های آهنی،‌ سنگین‌تر بودن آن‌ها و امکان زنگ‌زدگی در مناطق مرطوب بود. به همین علت در خیلی از مناطق نزدیک به دریا و جنگل که مقدار رطوبت بالا بود، اغلب مردم ترجیح دادن که همچنان از پنجره‌های چوبی به کار ببرند . البته بعضی از ساکنین مناطق مرطوب نیز پنجره‌های خود را آهنی کردند و ایراد ظاهر زنگ زده پنجره‌های خود را با مرتب رنگ کردن آهن‌های پنجره، حل کردند.

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره  ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳  تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره  ویستابست در کرج با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است