کاربرد توری انواع پنجره دوجداره upvc در کرج

کاربرد توری انواع پنجره دوجداره upvc در کرج : در بعضی اوقات به تبادل جریان هوا در منازل نیاز بسیاری است و این نیاز با باز کردن درب و پنجره آسان می شود. ولی با باز شدن درب و پنجره ها جریان هوا با خود حشراتی به همراه می آورد که مزاحم آرامش و آسایش ما می شوند. بهترین و آسان ترین راه برای جلوگیری با دفع حشرات بکارگیری از توری هایی می باشد که بر روی درب و پنجره دوجداره upvc نصب می شود.

کاربرد توری انواع پنجره دوجداره upvc فروش در کرج

یکی از خدماتی که شرکت پنجره دلوین ارائه می دهد، ساخت و نصب توری پنجره در کرج بر روی انواع درب و پنجره دوجداره upvc می باشد، که بدون ایجاد مزاحمت در زمان باز و بسته کردن درب و پنجره راه های نفوض حشرات و موجودات موزی را مسدود تولید و هم زمان امکان تهویه هوا را نیز مهیا می سازد.

مزایای توری های جدید پلیسه و رولینگ آن است که در حقیقت بسته بودن پنجره ها، توری ها به شکل رول و یا پلیسه جمع آوری شده و ضمن آنکه مانع دید نمی شوند، در عین حال دچار فرسایش و آلودگی در اثر شرایط محیطی نیز نخواهند شد.

مکانیزم توری های جدید به طور کامل با مکانیزم توری های قدیمی فرق دارد و دارای قاب ثابت هستند و نیز از توری های غیر فلزی به کار گرفته می شود.

بیستر بخوانید: توری مغناطیسی در کرج

مزایای توری های جمع شونده عبارتند از :

پنجره دوجداره توری دار کرج
پنجره دوجداره توری دار کرج
  1. تور پلیسه آنتی استاتیک و ضد آب
  2. مطلوب جهت انواع در و پنجره از قبیل: کشویی – کشویی عمودی – باز شو – دو طرف بازشو و بازشو از پایین یا بالا
  3. قابلیت نصب بر روی انواع پروفیل از قبیل: چوب – آهن – آلومینیم و upvc
  4. قابل نصب در سمت بیرون و سمت داخل
  5. بازشو آسان در زمان بکارگیری و به طور کامل جمع شو داخل ریل بغل در حالت عدم بکارگیری و در نتیجه کاهش مدت زمان فرسایش آن
  6. نصب و شستشوی آسان

هدف شرکت پنجره دلوین

  • رضایتمندی و مشتری مداری
  • پاسخگویی شفاف به نیاز مشتری
  • رسیدگی و خدمات حضوری فوری
  • بکارگیری از بهترین و استانداردترین متریال روز دنیا

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره دلوین در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید شرکت پنجره دلوین تولید کننده انواع توری درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است .

تعمیرات پنجره کرج