فروش پنجره دوجداره ریلی با کیفیت عالی در کرج

مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی

فروش پنجره دوجداره ریلی با کیفیت عالی در کرج:پنجره دوجداره ریلی با دقت به ساختار و نوع کارایی آن به یکی از پر طرفدار ترین انواع پنجره دوجداره در بین  مصرف کنندگان و مهندسین معمار، تبدیل شده است. از اینرو دانست نرخ پنجره دوجداره ریلی برای مصرف کنندگان اهمیت قابل توجهی دارد. نرخ پنجره دوجداره ریلی با دقت به نوع آن بسته به اینکه پنجره upvc باشد و یا پنجره آلومینیومی عادی بریک و همچنین نوع یراق آلات و کیفیت بازشو آن متفاوت می باشد که به آنها خواهیم پرداخت.

فروش پنجره دوجداره ریلی با کیفیت عالی در کرج

انواع پنجره دوجداره ریلی و قیمت هر یک:

در اینجا به انواع پنجره دوجداره ریلی و قیمت آن خواهیم پرداخت، ترتیب انواع پنجره دوجداره ریلی بر حسب افزایش قیمت می باشد.

پنجره دوجداره upvc ریلی:

این پنجره با پروفیل upvc وییستابست که از پر کیفیت ترین انواع پروفیل های upvc که در ایران تولید می شود. یراق بکار رفته در این پنجره دوجداره ریلی قطعا باید یراق roto آلمان باشد و از یراق ترک به هیچ عنوان  استفاده نکنید چون غلطک های یراق roto از نوع سرامیکی هستند و تا سال ها به مشکل بر نخواهند خورد. قیمت این نوع پنجره در فروردین ۹۸ تقریبا هر متر مربع ۵۰۰ هزارتومان با یراق roto محاسبه می شود.

پنجره دوجداره ریلی با پروفیل upvc

با توجه به ساختار پنجره upvc، این پنجره متناسب جهت ابعاد بسیار بزرگ نمی باشد. و تا عرض ۳ متر و ارتفاع ۲.۲۰ حداکثر مناسب می باشد و نباید از این ابعاد بزرگ تر باشد. جهت ابعاد بزرگتر و رسیدن به بازده ۱۰۰ درصدی عایق سرما و گرما و صوت بهتر است از پنجره فولکس واگنی مدل upvc استفاده شود که نرخ آن در فرودین ۹۸ فقط جهت ابعاد استاندارد حدودا یراق هر دست ۶/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

پنجره دوجداره ریلی با پروفیل upvc طرح چوب ویستابست مدل فولکس واگنی

توری ریلی پنجره دو جداره
توری ریلی پنجره دو جداره

در ذیل قیمت حدودی پنجره upvc با ابعاد و طرح های متفاوت آورده شده است. این نرخ ها مربوط به مرداد ۱۳۹۸ می باشد. در پایین قیمت ها بر اساس یراق worne ساخت کشور ترکیه محاسبه شده است ، بهتر است جهت پنجره های کشویی با توجه به تحمل وزن بالای غلطک های آلمانی roto ، بهتر است جهت روان بودن بازشو های کشویی و طول عمر یراق الات ، حتما از یراق آلات roto که تولید  کشور آلمان است استفاده شود. قیمت ها بر اساس گالوانیزه داخلی به ضخامت ۱/۵ و لاستیک epdm محاسبه شده است. در صورت استفاده از یراق آلات roto آلمان تقریبا۲۵ درصد به قیمت ها اضافه می گردد.

تعمیرات پنجره دوجداره

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی ۲۸۹ ویستابست – دقیقا طبق دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید شده و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد ۸۵۱۰ دارای نشان استاندارد با شماره پروانه ۷۳۴۹۰۰۲۹۴ می باشد. پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST  دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – ۱۰ سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد.