فروش پنجره قدی دوجداره upvc مخصوص ویلا در کرج

نصب پنجره یو پی وی سی

فروش پنجره قدی دوجداره upvc مخصوص ویلا در کرج : بهترین عرض بازشو جهت پنجره دوجداره لولایی بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ میلی متر می باشد.از نظر ارتفاع رنج ۱۰۰۰ تا ۱۸۰۰ میلی متر مناسب می باشد. جهت ارتفاع های بالاتر از ۱۸۰۰ میلی متر حتما باید از پروفیل درب به جای پروفیل پنجره و همچنین از یراق تا تحمل وزن۱۳۰ کیلوگرم استفاده شود.

فروش پنجره قدی دوجداره upvc مخصوص ویلا در کرج

بهترین عرض استاندارد جهت درب بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ میلی متر می باشد. ارتفاع استاندارد درب بین ۲۰۰۰ تا ۲۴۰۰ میلی متر باشد. جهت درب یقینا باید از پروفیل درب upvc و یراق درب استاندارد استفاده شود. در پنجره دوجداره کشویی هر چقدر عرض بازشو نسبت به ارتفاع آن بیشتر باشد، پنجره دوجداره کشویی از کارایی بهتری برخوردار خواهد بود.  جهت بازشو پنجره دوجداره کشویی در رنج ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ میلی متر مناسبترین عرض می باشد.

بسته به ارتفاع پنجره دوجداره کشویی و ارتفاع فریم باید عرض آن را انتخاب کرد.مناسب ترین ارتفاع جهت پنجره دوجداره کشویی را باید در رنج ۱۰۰۰ تا ۲۲۰۰ میلی متر انتخاب کرد.جهت عرض های کم حتماً باید ارتفاع کم باشد اگر اینگونه نباشد پنجره دوجداره کشویی هرگز عملکرد استانداردی نخواهد داشت. در کل بهترین حالت جهت عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره کشویی حالتی است که در ان عرض بازشو نسبت به ارتفاع آن بیشتر باشد.جهت بازشو با عرض های بالای ۱۰۰۰ میلی متر حتماً باید ۳ غلطک سرامیکی مورد استفاده قرار گیرد.

تولید پنجره دوجداره کشویی از نظر فنی باید در سطح بالایی صورت پذیرد ازینرو در انتخاب تولیدکننده پنجره دوجداره کشویی حساسیت زیادی نشان داد.

عرض و ارتفاع استاندارد جهت پنجره دوجداره فولکس واگنی:

پنجره دوجداره
پنجره دوجداره

بهترین عرض جهت بازشو پنجره دوجداره فولکس واگنی را باید در رنج ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ میلی متر انتخاب نمایید.نسبت به ارتفاع پنجره باید عرض بازشو مناسب انتخاب گردد.یعنی اگر عرض فریم ۳ متر باشد حداکثر بازشو جهت پنجره فولکس واگنی ۱۵۰۰ میلی متر می باشد.

بهترین اندازه ارتفاع جهت پنجره دوجداره فولکس واگنی را می توان در رنج بین ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ میلی متر انتخاب کرد.

پنجره دوجداره فولکس واگنی اغلب در مواردی استفاده می گردد که عرض و ارتفاع فریم آهنی بالا  باشد و جهت حفظ دید از حداقل تقسیم بندی پروفیل UPVC می خواهند استفاده شود، در این مواقع مناسبترین راه پنجره دوجداره فولکس واگنی می باشد که تا ارتفاع ۲۴۰۰ میلی متر را ساپورت می کند و همچنین در عرض می توان هر لنگه را ۱۵۰۰ میلی متر انتخاب کرد درکل یک پنجره با ابعاد ۳*۲.۴ متر را می توان بدست آورد.

با طراحی استاندارد ابعاد پنجره میتوان به اهداف زیل دست یافت

۱بهره بردن از حداکثر بازشو جهت پنجره دوجداره.

۲٫ بازشو استاندارد پنجره دوجداره و عملکرد بهتر از نظر فنی.

۳٫ زیبایی و تقارن در پنجره دوجداره.