پنجره های دوجداره ویستا بست

پنجره دوجداره ویستابست

پنجره های دوجداره ویستا بست

پنجره های دوجداره ویستا بست به دلیل تنوع در محصول و داشتن گواهینامه ها و استاندارد های معتبر جهانی مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. این شرکت از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل upvc آغاز کرده و هم اکنون یکی از برندهای معتبر در زمینه ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در سطح جهانی محسوب می گردد.

ویستابست

از افتخارات پنجره دوجداره ویستا بست در راستای مدیریت کیفی پروفیل پنجره UPVC دریافت گواهینامه کیفیت RAL آلمان می باشد. این استاندارد از جمله بهترین استانداردهای کیفی محصول است و شرکت ویستا بست VISTABEST ملزم به رعایت تمامی معیارهای کیفی این استاندارد در ساخت درب و پنجره دوجداره می باشد.
ترکیب مواد به کار رفته در ساخت پروفیل پنجره های دوجداره ویستا بست با مد نظر قرار دادن شرایط آب و هوایی مناطق مختلف جغرافیایی ایران انجام می شود که توسط آزمایشگاه پیشرفته SKZ آلمان و شرکت های با تجربه و معتبر اروپایی آزمایش و تایید شده است.
پنجره های دوجداره شامل پروفیل های مختلفی هستند که هر چه تنوع این پروفیل ها بیشتر باشد، تنوع در مدل نصب و یا تعویض پنجره بدون تخریب و حالت های بازشو پنجره UPVC افزایش پیدا می کند. پروفیل های پنجره های دوجداره ویستا بست در ۴ سری با اسامی پروفیل سه محفظه ای، پروفیل ۵ محفظه ای، پروفیل سری کشویی و پروفیل های جانبی تولید می گردند. زیرمجموعه این سری ها هر یک دارای چندین نوع پروفیل (۳۶ قالب) برای پاسخگویی به نیاز روز افزون مشتریان می باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست

از مهمترین عوامل محبوبیت پنجره های دوجداره ویستا بست می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش ( uv ) و حذف اثرات مخرب
• غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست بدلیل ساختار خاص شیمیایی
• تنوع در طرح و نوع بازشوی درب و پنجره و رنگ با بکارگیری روکش های مختلف رنگی
• قابلیت نصب انواع شیشه تک جداره، شیشه دوجداره و شیشه سه جداره
• کاهش چشمگیر آلودگی صوتی تا ۴۰ دسی بل
• عدم نیاز به سرویس های مکرر نگهداری از قبیل تعویض و رنگ آمیزی و ..

شرکت پنجره دوجداره ماندگار در کرج از نمایندگان فعال و صاحب نام شرکت ویستا بست VISTABEST بوده و آماده ارائه خدمات مختلف در زمینه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی به مشتریان گرامی می باشد.