نحوه نگهداری پنجره دوجداره یو پی وی سی

تعویض در و پنجره دوجداره

نحوه نگهداری پنجره دوجداره یو پی وی سی

نحوه نگهداری پنجره دوجداره یو پی وی سی رابطه مستقیم با طول عمر و میزان کارکرد صحیح درب و پنجره های دو جداره دارد. اولین قدم در نگهداری پنجره های دو جداره یو پی وی سی برداشتن لیبل های محافظ پروفیل پس از اتمام کلیه امور ساختمانی می باشد, این حساسیت در قبال لیبلهای محافظ بیرونی پنجره دو جداره دو چندان است چرا که در صورت ماندگاری بیشتر و تابش نور خورشید, لیبل ها علاوه بر تغییر رنگ, به سختی جدا می شوند. اگر لیبل ها بر روی پروفیل ها چسبیده و جدا نشده بود، میتوانید با سشوار لیبل ها را گرم کرده و سپس اقدام به جدا کردن آنها نمایید.

تعمیر و رگلاژ درب پنجره

مایع تمیزکننده پنجره دوجداره یو پی وی سی مناسب ترین محلول برای تمیز کردن پروفیل upvc است اما متاسفانه در بازار ایران به سختی پیدا می شود پس بهترین ماده جایگزین برای تمیز کردن پنجره های دوجداره یو پی وی سی محلول آب و صابون و یا اسفنج هایی با فن آوری نانو می باشند. توجه داشته باشید که از دستمال های نرم برای تمیز کردن استفاده نمایید و پس از استفاده از دستمال آغشته به مایع آب و صابون سعی کنید با یک پارچه نمدار بدون پرز آن را تمیز کنید.

بیشتر بخوانید: نصب پنجره دوجداره

توصیه های نگهداری یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی

عملکرد روان یراق آلات یک پنجره دوجداره یو پی وی سی را می توان به وسیله باز و بسته کردن و حرکت دستگیره آن ارزیابی کرد. شما می توانید به سادگی با روغنکاری و یا رگلاژ عملکرد یراق آلات را افزایش دهید.

یراق پنجره دوجداره

لازم به ذکر است که رگلاژ درب و پنجره های دو جداره می بایست توسط شرکت های تولید کننده معتبر مانند شرکت پنجره دوجداره ماندگار در کرج صورت پذیرد زیرا رگلاژ نامناسب توسط افراد غیر متخصص می تواند باعث شود پنجره دو جداره یو پی وی سی عملکرد مطلوبی را نداشته باشد.
با روغنکاری و گریس کاری مداوم (سالی یک بار) کلیه اجزاء مرتبط به یراق در پنجره دوجداره یو پی وی سی عملکرد یراق آلات را بهبود و مانع از خوردگی یراق آلات درب و پنجره دو جداره شوید.
توجه داشته باشید در روغنکاری یراق آلات پنجره دو جداره یو پی وی سی حتما از روغن یا گریس بدون اسید و غیر رزینی استفاده نمایید.
نصابان حرفه ای شرکت پنجره ماندگار در کرج راهنمایی ها و روشهای استفاده از درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی  در کرج را بعد از اتمام نصب به مشتریان عزیز میکنند.