انواع یراق آلات پنجره یو پی وی سی

یراق آلات روتو

انواع یراق آلات پنجره یو پی وی سی

انواع یراق آلات پنجره یو پی وی سی دارای نحوه عملکرد متفاوتی می باشند تا خریداران بتوانند با توجه به سلیقه و نیازشان هنگام سفارش درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی از آن استفاده نمایند چرا که با توجه به نوع یراق آلات استفاده شده در پنجره های دوجداره حالت های بازشو درب و پنجره دوجداره با یکدیگر متفاوت می باشد.

یراق پنجره دوجداره

۱- تک حالته (Turn)
دراین نوع از یراق بازشوی پنجره حول محور نود درجه باز و بسته می شود.
۲- کلنگی یا یراق سرویسی پنجره (Tilt)
برای اندازه های کوچکی از پنجره که معمولا در سرویس بهداشتی و حمام است از این نوع یراق مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع یراق فقط از زاویه بالا به میزان ۳۰ درجه باز می شود و کور شدن نقطه دید از روبرو از مزایای این سیستم است.
۳- دو حالته(Tilt & Turn)
در این نوع از یراق آلات بازشوی پنجره دوجداره یو پی وی سی بر روی دو محور به صورت عمودی و افقی حرکت می کند. این سیستم به گونه ای طراحی شده که مانع بسیار مقاومی در برابر نفوذ آب باران، گرد و غبار، آلودگی هوا و کاهش آلودگی های صوتی می باشد.
حالت دوم بازشو درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی برای عدم درگیری با پرده ها و در عین حال گردش هوا و ثابت ماندن در حالت باز در حالت دوم حتی در هنگام وزش باد شدید و طوفان از مزایای این سیستم است.

پنجره کشویی

۴- کشویی (Sliding)
مهم ترین مزیت درب و پنجره دوجداره کشویی این است که هنگام بازشدن فضای داخل را اشغال نمی کند و جلوی پرده نصب شده را نمی گیرد.
درب و پنجره دوجداره کشویی به دلیل وجود فاصله ای که برای قراردادن ریل ها و رفت و آمد لنگه های پنجره روی فریم در میان لنگه بازشو و فریم وجود دارد, بهره وری کمتر در زمینه جلوگیری از اتلاف انرژی، گرد و خاک و سر و صدا نسبت به انواع دیگر بازشوها دارد.
۵- فولکس واگنی (Tilt & Sliding)
یراق آلات استفاده شده در این نوع پنجره از نظر کاربردی شباهت زیادی به یراق کشویی دارد اما روی پروفیل های معمولی اجرا می شود و نسبت به یراق آلات کشویی درزبندی بسیار مقاومت تری دارد. این نوع بازشو به همراه بازشو دوحالته از عایق ترین نوع حالات بازشو است .
انواع یراق آلات پنجره یو پی وی سی با برندهای مختلفی در بازار عرضه می گردند که می توان گفت یراق آلات ROTO محصول کشور آلمان از بهترین یراق آلات درب و پنجره دوجداره موجود در ایران است. از جمله محصولات عرضه شده توسط شرکت پنجره ماندگار در کرج شامل انواع یراق آلات پنجره یو پی وی سی مورد نياز جهت توليد درب و پنجره های upvc و شيشه هاي دو جداره مي باشد. این شرکت به وسیله مشاوران متخصص شما را در انتخاب بهترين يراق آلات پنجره یو پی وی سی و ملزومات شيشه دوجداره با كيفيتی بالا و مناسب راهنمایی می نماید.