پنجره مخصوص بیمارستان همراه توری کرج

درب و پنجره های ایزوله برای بیمارستان

پنجره مخصوص بیمارستان همراه توری کرج: توری پنجره دو جداره مخصوص بیمارستان برای پنجره دو جداره یو پی وی سی در چهار نوع مختلف هستند که با توجه به نیاز مشتری مورد استفاده قرار خواهند گرفت. انواع این توری ها که برای پنجره های دو جداره نصب می گردند برایتان توضیح می دهیم تا با آنها و کاربرد هر یک آشنا شده و بتوانید انتخاب توری مناسب برای پنجره دو جداره بیمارستان داشته باشید.

پنجره مخصوص بیمارستان همراه توری کرج:

پنجره دوجداره یو پی وی سی مخصوص بیمارستان مطب
پنجره دوجداره یو پی وی سی مخصوص بیمارستان مطب

معرفی انواع توری پنجره دو جداره کرج:

  • توری ثابت: داخل قاب مخصوص توری بصورت ثابت قرار می گیرد. این مدل از توری به جهت اینکه جلوی دسترسی به پشت پنجره را می گیرد خیلی کم مورد استفاده است.
  • توری لولایی: در این نوع، توری مانند بازشو داخل قاب اصلی قرار گرفته و هنگام نیاز باز یا بسته می شود.
  • توری رولینگ: این مدل از توری، بصورت رول شده دور غلتک داخل قاب اصلی قرار گرفته است و به همان صورت باز و بسته می شود.
  • توری پلیسه: به توری آکاردئونی هم معروف است. این مدل که بهترین در انواع توری ها نیز به حساب می آید به صورت لایه های آکاردئونی باز و بسته می شود.

شما میتوانید برای خرید توری درب و پنجره در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

 

ساخت توری پنجره دو جداره

فرایند تهیه متریال، ساخت و نصب توری پنجره دو جداره مخصوص بیمارستان در انواع مختلف و مدنظر مشتریال گرامی، با مرغوب ترین مواد اولیه، پیشرفته ترین دستگاه های صنعتی و متخصصین مجرب صورت میپذیرد. پنجره دوجداره در کرج مزیت های بی شماری دارد یکی از این مزیت ها عدم وجود گرد و خاک به داخل بیمارستان می باشد. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در تهران و کرج با مجموعه ما تماس بگیرید.

قیمت توری پنجره دو جداره

قیمت توری برای پنجره های دو جداره بیمارستان در کرج در همه انواع مختلف مانند تمامی توری های دیگر بصورت متر مربع محاسبه و اعلام خواهد شد. شما حتی می توانید با اندازه گیری عرض و ارتفاع بازشوی پنجره خود و بدست آوردن متر مربع آن قیمت توری پنجره دو جداره که مد نظرتان است را محاسبه نمایید. موردی که بایستی مورد نظرتان باشد این است که اندازه زیر یک متر مربع، بخاطر استفاده کامل از یک رول توری، یک متر مربع محاسبه خواهد شد. به همراه قیمت توری هزینه نصب و حمل نیز اضافه خواهد شد. در صورتی که شما همراه با پنجره های خود توری سفارش دهید هزینه حمل و نصب محاسبه نخواهد گردید. به علت اینکه امکان دارد قیمت ها تغییر کند با شرکت تماس گرفته تا از آخرین قیمت های توری مطلع گردید یا در صورت نیاز کارشناس به محل شما اعزام گردد.