مرکز درب upvc انواع رنگها در کرج

تعویض درب و پنجره آهنی در کرج

مرکز درب upvc انواع رنگها در کرج : درب UPVC از جمله محصولاتی هستند که در صنعت ساختمان سازی کرج نقش مهمی یافته اند. در واقع یکی از اصلی ترین بخش ها در این صنعت انتخاب نوع درب است. عوامل متعددی وجود دارد که در انتخاب درب دوجداره ایفای نقش می کنند. تنوع در طراحی ها و رنگ ها و همچنین استفاده از متریال های متفاوت می تواند علاوه بر اثر گذاری بر روی کیفیت دربها، از لحاظ زیبایی نیز نقش مهمی را در ساختمان ایفا می نماید.

مرکز درب upvc انواع رنگها در کرج:

درب UPVC چیست؟ برای معرفی این نوع از دربها در ابتدا لازم است با معنای واژه UPVC آشنا شویم. این واژه مخفف شده عبارت Unplasticised PolyVinyl Chloride است. درب یو پی وی سی به دلیل دارا بودن ظاهر جذاب و سطح بسیار هموار دارای طرفداران زیادی می باشد. با توجه به ظاهر جذاب، کیفیت بهتر و عملکرد مناسب ، این نوع  درب از سایر انواع درب متمایز شده است.

در میان انواع متریال های موجود در بازار مهم ترین و پر طرفداران ترین آن ها، دربهای یو پی وی سی و در دربهای آلومینیومی کرج هستند. اما با توجه به مزایا و معایبی که هر کدام از انواع درب دارند می توان اذعان داشت که درب یو پی وی سی می تواند تا حد زیادی بهتر از سایر رقبا عمل نماید.

قیمت فروش درب پنجره وین تک غرب تهران
قیمت فروش درب پنجره وین تک غرب تهران

مزایای استفاده از درب دوجداره upvc رنگهای مختلف

درب دوجداره upvc کرج می تواند مناسب ترین انتخاب برای هر ساختمانی باشد که علاوه بر امنیت و دوام مانع بسیاری از آلاینده های صوتی و تنفسی نیز می باشد. نسل جدید دربهای دوجداره با کیفیت ، عایق بسیار مناسبی جهت گرما و سرما خواهد بود. در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و همچنین در برابر ضربه های شدید مقاوم تر شده و سرعت نصب و سهولت و راه اندازی درب دوجداره در قیاس با مدل های معمولی بسیار بالاتر است.

نکاتی که در زمان خرید درب یو پی وی سی رنگی باید به آن ها توجه نمایید

درب یو پی وی سی کرج همان طور که شرح داده شد دارای مزیت های فراوانی است و بسیاری از افرادی که در صنعت ساختمان سازی مشغول به فعالیت بوده و یا صاحبان املاک تمایل به استفاده از این نوع دربها دارند. اما همانند هر محصولی در زمان خرید و انتخاب دربباید به برخی از نکات توجه نمود تا با خریدی مطمئن از معایب احتمالی جلوگیری گردد.

درب یو پی وی سی اگرچه دارای دوام و مقاومتی مناسب است اما در صورتی که موارد مورد استفاده در ساخت آن ها از نوع مواد بازیافتی و یا موادی با کیفیت پایین و نامناسب باشد به مرور زمان ممکن است سبب تغییر شکل و شکستگی در دربها گردد. ضمن اینکه تغییر رنگ احتمالی به رنگ زرد نیز از دیگر معایبی است که در صورت استفاده از مواد اولیه بی کیفیت ممکن است بروز نماید.

نحوه تولید درب upvc در کرج

اولین گام در تولید درب UPVC تهیه نقشه های مربوطه توسط کارشناسان است. پس از این مرحله نوبت به برش پروفیل های UPVC می رسد که بر اساس ابعاد از پیش تعیین شده برش های مورد نیاز داده می شود. مرحله بعدی تعبیه سوراخ های مربوط به دستگیره و شیار های مورد نیاز بر روی پروفیل می باشد. پس از این مرحله نوبت به قرار دادن گالوانیزه تقویت شده در داخل قطعات پروفیل یو پی وی سی می رسد.