قیمت درب دستشویی مخصوص عایق در کرج

درب فولکس واگنی

قیمت درب دستشویی مخصوص عایق در کرج:بی شک درب های عایق دار مخصوص دستشویی در برابر آب بیشترین مقاومت را خواهند داشت. همچنین با توجه به شیوه ساخت این دست درب ها محدودیتی برای ایجاد طرح و نقش بر روی آنها وجود ندارد و میتوان با طرح دلخواه با استحکام بالا سفارش داد.

قیمت درب دستشویی مخصوص عایق در کرج:

به منظور کاهش صوت و مقابله با صدای انتقالی (کاهش آلودگی صوتی) از محیطی به محیط دیگر، می بایست از پوششی استفاده گردد که به آن پوشش، عایق صوتی گفته می شود. عایق های یو پی وی سی صداگیر با بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا ، در کاهش صداهای انتقالی به محیط پیرامون نقش به سزایی را ایفا می نمایند. عایق های صوتی ، جدیدترین و مدرن ترین نسل عایق های جاذب صدا در دنیا بوده (در مصارف صنعتی و ساختمانی برای دیوارهای مشترک، سقف، کف و …) و از لحاظ کیفی بسیار مطلوب و کارآمد می باشند.

روش های آکوستیک کردن یا ضد صدا کردن درب یکی از شاخه های علم آکوستیک درب های ساختمان و سالن ها می باشد.

هدف اصلی از بین بردن صداهای زائد می باشد.مهمترین نکته در آکوستیک درب ها استفاده از عایق صوتی مناسب و درز گیری درب در محل تقابل درب با چهارچوب (فریم آهنی) است.هر چه عایق صوتی استفاده شده و درز بین چهارچوب و درب به خوبی پوشش داده شود درب آکوستیک شده نشت صدای کمتری خواهد داشت

یراق الات
یراق الات

قیمت درب ضد آب یو پی وی سی دستشویی:

هر چه قابلیت ضد آب و  ضد بخار بودن درب ها بیشتر باشد مقاومت آن ها و در نتیجه قیمت درب ضد آب upvc بیشتر می شود.

بر همین اساس درب ها باید دارای دو عامل زیر باشند.

الف) درب‌ها بر اثر رطوبت هیچ آسیبی نبینند.

ب) در صورت بروز آسیب قابل ترمیم باشند.

قیمت درب ضد آب عایق دار بر اساس نوع رویه به دو نوع روکش ملامینیه و ساده تقسیم می شود.

هر چه طرح درب ضد آب upvc برجسته تر باشد قیمت آن بیشتر است.

روکش ساده یک سطح صاف بدون طرح با رنگ دلخواه شما

روکش ملامینیه طرح دار با طرح چوب

upvc یک پلیمر نفتی است که از آن میتوان در صنایع مختلف استفاده کرد زیرا تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد میتواند در برابر حرارت مقاومت از خود نشان دهد.

در قدم بعد سطح درب خام را کاملا به رزین upvc آغشته میکنند و در قدم بعد تمام سطح درب با ورق ABS 1.2 میلی متری پوشانده میشود. درب ضد آب  یو پی وی سی میتواند هم در برابر رطوبت و هم در برابر خط و خش از خود مقاومت داشته باشد