درب upvc شیشه کرکره ای مخصوص کرج

پنجره دوجداره با پرده کرکره ای

درب upvc شیشه کرکره ای مخصوص کرج : امروزه در ساخت درب وپنجره یو پی وی سی از مواد های گوناگون ساخته میشوند, از جمله آلومینیوم، شیشه، آهن، چوب، upvc ، فایبرگلاس، PVC و … که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارا می باشند. با گسترش جمعیت و رشد زندگی صنعتی و شهری، میزان سر و صدا و آلودگی صوتی در شهرها افزایش یافته و همواره ساکنین به دنبال راهی برای آرامش و کاهش ورود سر و صدا و آلودگی علاوه بر آن کاهش هزینه های انرژی در ساختمان می باشند. افزایش بهای انرژی های حرارتی و وجود آلودگی صوتی در شهرها ساکنین منازل را بر آن داشته تا از  درب های دو جداره در ساختمان خود استفاده کنند.

درب upvc شیشه کرکره ای مخصوص کرج

. از جمله مزایای درب های یو پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

قابلیت ضد حریق

upvc  ماده ای است که در برابر اشتعال مقاومت بالایی دارد و نسبت به سایر موارد از نظر نشت اسید، مشتعل شدن و تولید دود بسیار کم خطر می باشد.

عایق مناسب

upvc نوعی عایق صوتی و حرارتی است. استفاده از درب و درب های UPVC به میزان قابل توجهی از نفوذ سر و صدا به داخل ساختمان جلوگیری می کنند و به دلیل عدم انتقال حرارت نقش موثری در کاهش هزینه سیستم های سرمایشی و گرمایشی دارد.

وزن سبک

درب هایی که با پروفیل UPVC ساخته می شوند برخلاف وزن سبک خود از مقاومت بالایی برخوردار هستند و قدرت مکانیکی خوب از ویژگی های منحصر بفرد آنها محسوب می شود.

سهولت نصب

سبک بودن وزن یو پی سی نصب درب و درب را آسان کرده و دیگر هیچ نگرانی در مورد سنگین بودن وزن درب و درب و مشکلات مربوط به حمل آنها وجود ندارد.

عدم تغییر حالت

وجود پروفیل های یو پی وی سی در درب پنجره  دو جداره مانع از تغییر رنگ و حالت آنها در شرایط مختلف می شود.

شستشوی آسان

درب های یو پی وی سی شیشه کرکره ای به نحوی ساخته می شوند که می توان به تمام قسمت های آنها دسترسی داشت و آنها را تمیز نمود. به همین دلیل تمیز نمودن آنها کار راحتی است و با محلول آب و صابون سریعاً تمیز می شوند.

درب upvc شیشه کرکره ای

این نوع شیشه های درب upvc با قرارگیری انواع کرکره ها در داخل شیشه های دوجداره و مابین جدار شیشه ای آن تولید می شود. باز و بسته و تاریک و روشن کرکره ها به صورت دستی و هم از طریق کنترل از راه دور صورت می گیرد. استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان نقش مهمی در زیبایی نما و کنترل اختیاری نور و حرارت دارد. شیشه ایمنی شرق توانایی ارائه این محصولات تولید کشورهای اسپانیا، ترکیه، چین و تایلند را دارد.