فروش درب ضد آب یو پی وی سی در کرج

درب سه جداره

فروش درب ضد آب یو پی وی سی در کرج: درب  یو پی وی سی یا ضد آب بدلیل خاصیت ضد آب و نفوذ ناپذیری ان برای درب سرویس بهداشتی و یا قسمت های ورودی ساختمان قابل استفاده میباشد. و از آن جهت که در تولید درب upvc از مواد خاصی استفاده می گردد کاملا ضد حشره و موریانه می باشد. با روی کار آمدن روش های نوین در تولید انواع درب ضد آب و بکارگیری از شیوه های مبتکرانه در طراحی درب یو پی وی سی می توان از دربهای  upvc به عنوان درب داخلی نیز استفاده نمود و از درب  دوجداره قابدار به عنوان گزینه مناسبی برای درب داخلی نام برد.

فروش درب ضد آب یو پی وی سی در کرج

شیوه ساخت درب های یو پی وی سی بر مبنای تولید درب های شبکه ای چوبی می باشد که با مواد ضد آب پوش داده شده است و به هیچ عنوان امکان نفوذ آب در آن وجود ندارد.در کل درب های دوجداره خاصیت ضد آب و عایقی را دارا میباشند.

شرکت پنجره ماندگار با سالها تجربه در فروش انواع درب و پنجره های دوجداره ضد آب  ساختمانی و درب داخلی، بهترین و با کیفیت ترین انواع درب را در ایران ارائه می دهد.

از درب های ضداب می توان برای مکانهای که نیاز به شستشو و یا در معرض رطوبت بالا هستند استفاده نمود از جمله مهمترن مکانهای که نیاز به استفاده از انوااع درب یو پی وی سی می باشد، درب سرویسهای بهداشتی، درب حمام، درب توالت، درب سونا، درب جکوزی و درب استخر می باشد.

درب یو پی وی سی
درب یو پی وی سی

فروش درب ضد آب یو پی وی سی

مزیت بزرگ تمامی محصولات با کیفیت یو پی وی سی ( درب UPVC )این است که آنها نیاز رنگ آمیزی به علت ساییدگی و خوردگی و یا آب بندی(درزبندی) ندارند. این مساله نیاز به نگهداری درب را در طول عمر آنها به طور قابل توجهی کاهش می دهد. به علاوه این محصولات می تواند در هر چند سال یا بیشتر به وسیله یک پارچه مرطوب و یا مواد شوینده تمیز شوند. این قاب ها زنگ نمی زنند، پوسیده نمی شوند، ساییده و یا متورم نمی شوند. ضد موریانه هستند.

یکی دیگر از ویژگی های پروفیل یو پی وی سی یکی از انواع درب و پنجره ، دسترسی به ابعاد و اندازه های متنوع است. درب های یو پی وی سی ( درب UPVC ) در انواع بسیار متنوعی از نظر استایل و الگوی بازشو و با پروفیل منحنی نرم و … در بازار وجود دارند. که همه این الگوها بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند. علاوه بر نوع، شکل هندسی و روش باز کردن پنجره، برخی دیگر از امکانات متنوع طراحی که سبک و ظاهر کلی پنجره را تعیین می کند، وجود دارد.

این به بدان معنی است که معماران و یا صاحبان ساختمان می توانند سبک پنجره و درب یو پی وی سی ( درب UPVC ) را با سبک معماری ساختمان هماهنگ کنند که این موضوع از اهمیت زیادی برای جنبه های بصری هم برای بناهای جدید و هم برای ساختمان قدیمی که نوسازی می شوند و باید سبک معماری آنها حفظ شود، برخوردار است.