قیمت کرکره های زبرا با تنوع زیاد کرج

قیمت کرکره های زبرا با تنوع زیاد کرج:

کرکره زبرا یکی از انواع پرطرفدار و جدید پرده کرکره‌ای برای فضای داخلی و به‌خصوص فضاهایی مانند آشپزخانه است. کرکره زبرا در واقع نوعی کرکره است، که به صورت راه راه موازی و با ظرافت هر چه تمام‌تر از دو لایه از پارچه لنین و تور بافته شده است. بافت کرکره زبرا به صورت دوبل است. این تکنولوژی امکان سایه و روشن شدن پرده را فراهم می‌کند؛ به عبارت دیگر موازی بودن دولایه در این نوع پرده‌ها، سبب می شود تا میزان ورود نور به محیط از ۱۰ تا ۹۰ درجه قابل تنظیم باشد.

قیمت کرکره های زبرا با تنوع زیاد کرج :

این نوع پرده به تنهایی قابلیت‌های انواع پرده‌های شید رولی، پرده کرکره و پرده‌های توری را دارا است. به علاوه می‌توانید در صورت نیاز پرده را کاملا جمع کرده و از نور کامل در اتاق یا هر محیط دیگری استفاده کنید. طراحی، سبک مدرن و طیف وسیع رنگ‌بندی کرکره زبرا، به شما این امکان را می‌دهد که از آن در هر فضایی استفاده کرده و دکوراسیون داخلی متفاوت و منحصربه‌فردی داشته باشید.طول عمر و دوام بسیار بالا، نصب سریع و آسان، نگهداری و نظافت بسیار راحت و ساده، امکان کنترل به وسیله ریموت، امکان تنظیم نور از ۱۰ تا ۹۰ درجه و قیمت مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های پردۀ زبرا است.

انواع کرکره زبرا:

کرکره زبرای ساده،کرکره زبرای ترکیبی، کرکره زبرای طرح‌دار، کرکره زبرای پلیسه، کرکره زبرای سیلویت، کرکره زبرای دو مکانیزم و کرکره زبرای کودک عرضه می‌شود.
کرکره زبرا برای محیط‌های گوناگون مانند محیط‌های اداری- آموزشی و مسکونی مناسب است. در منزل هم از این نوع پرده می‌توان در فضاهای مختلف مانند آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق پذیرایی و اتاق کودک استفاده کرد. اگر قصد نصب کرکره زبرا برای اتاق پذیرایی منزل‌تان را دارید، یک نکته را باید مدنظر قرار دهید، اگر مبلمان شما به سبک مدرن و مینیمال است، این نوع پرده را برای اتاق پذیرایی‌تان انتخاب کنید. در صورتی که مبلمان‌تان کلاسیک است، پردۀ زبرا به هیچ عنوان برای دکوراسیون داخلی شما مناسب نیست.

شیوه‌های نصب کرکره زبرا

پس از اینکه ابزارهای لازم را فراهم کردید، می‌بایست معین کنید می‌خواهید کرکره زبرا را به‌ صورت دیواری با پایۀ دیواری نصب کنید یا با پایۀ سقفی. اگر میخواهید به صورت دیواری نصب کنید، این دستورالعمل را دنبال کنید؛
• با در نظر گرفتن اندازه ۱.۵متر برای کرکره  ابتدا ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر از محل اندازه گیری شده (انتهای طرفین کرکره  به سمت داخل) را علامت زده و سوراخ کنید. سپس توسط پیچ و رول پلاک، پایۀ دیواری را بر روی دیوار نصب کرده و پس از آن، پایۀ سقفی را توسط پیچ و مهره بهصورت افقی زیر پایه دیواری نصب کنید. کرکره  را از قسمت شیار پشتی داخل پایه سقفی بگذارید و قسمت جلویی کرکره  را به بالا فشار دهید و با کمی فشار آن‌را داخل پایه چفت کنید.اگر می‌خواهید کرکره ‌تان را با پایۀ سقفی نصب کنید، دستورالعمل نصب به این ترتیب است؛