فروش پنجره ارسی upvc عایق در کرج

فروش پنجره ارسی upvc عایق در کرج:

ارسی سازی از هنرهایی است که رو به فراموشی نهاده و هنرمندان ارسی ساز که تعداد آنها از انگشتان دست تجاوز نمی کند بیشتر به مرمت در و پنجره های قدیمی مشغولند ، حدّیث ارسی حکایت غم انگیزی دیگری است از هنرهای سنتی این رشته مشتمل بر هنرهای چون گره سازی، قواره بری، پارچه بری، مشبک، درودگری، شیشه بری و غیره است که هر کدام نا گفته های فراوان دارند. در و پنجره های مشبک با شیشه های رنگی در عین حال که حفاظ مناسبی در برابر آفتاب گرم و تابان ایران به حساب می آید، نور را در رنگ های متنوع و متعدد منعکس می کنند که این تنوع جلوه ای خاص به تزئینات وابسته به بنا می بخشد.

فروش پنجره ارسی upvc عایق در کرج:

ارس در فارسی به چم گشاده لوز روس و اروس است. در اروپا به این گونه درها گیوتین می‌گویند. استاد پیرنیا واژه ارسی را پارسی می‌داند برابر گشاده و باز.ارسی پنجره مشبکی است که به جای گشتن روی پاشنه گرد ، بالا می رود و در محفظه ای که در نظر گرفته شده است جای می گیرد. ارسی معمولاً در اشکوب کوشکها و پیشانی و رواق ساختمانهای سردسیری دیده می شود. نقش شبکه ای ارسی معمولاً مانند پنجره  و روزنهای چوبی است.

با توجه به گستردگی تنوع در تکنیک ها، محصولات و سبک های (سنتی، کلاسیک و مدرن)و تنوع بالای محصولات، ارائه لیست قیمت شیشه های تزئینی امکان پذیر نیست.

فروش پنجره دوجداره upvc ارسی
فروش پنجره دوجداره upvc ارسی

قیمت پنجره upvc ارسی انواع مدل ها:

پنجره یو پی وی سی ارسی یکی از نمونه های قدیمی از انواع مدل های پنجره دوجداره می باشد که در دوره صفویه مورد رواج یافت.این نمونه از پنجره های سنتی و رنگی را هنوز شما با استفاده از ساختار اصلی چوبی قدیمی می توانید در ساختمان های قدیمی مخصوصا در شهرهای کاشان و اصفهان و سایر شهر های دیگر مشاهده کنید اما امروزه به  دلیل جذابیت این پنجره ها شیوه جدیدی در تولید این پنجره ها به وجود آمده به نام پنجره ارسی دوجداره که با استفاده از پروفیل یو پی وی سی ساخته میشود.

پنجره تراس ارسی upvc مدرن مخصوص:

بسیاری ازایرانی ها طرح های سنتی را بسیار دوست دارند. ترجیح میدهند گاهی از آنها برای دکوراسیون منازل خود استفاده کنند. طرح های پنجره سنتی معمولا دارای زیبایی خاصی هستند که نمی‌توان مشابه آن را در مدلهای مدرن پیدا کرد.اما این موضوع نباید باعث شود تا نتوانیم از تکنولوژی استفاده کنیم. تکنولوژی و پیشرفت باید خود را مطابق تمامی نیازها بکند. ما این کار را در پنجره های دوجداره تراس انجام داده ایم. اکنون پنجره های دوجداره زیادی وجود دارند که از طرح های سنتی بهره می‌برند. طرح‌هایی که هر کدام زیبایی اصیلی را برای ما به ارمغان می‌آورند.