فروش درب حیاط عایق ضد آب upvc کرج

تعویض درب و پنجره آهنی در کرج

فروش درب حیاط عایق ضد آب upvc کرج:درب های یو پی وی سی ضد آب باید قوی، بادوام و دارای وزن کمی باشند تا بتوان از آن ها به عنوان درب داخلی و خارجی ساختمان مانند درب هایی که رو به حیاط باز میشوند استفاده کرد. همچنین سطوح آنها باید کاملا بهداشتی و انتی باکتریال بوده و در عین حال زیبایی ظاهر را نیز در بر داشته باشند.درب عایق دوجداره معمولا برای درب حیاط استفاده شده و ضد آب و عایق بودن این درب های upvc بر این اساس است که آیا هسته درب از مواد ضد آب ساخته شده و یا اینکه یک درب با روکش ضدآب است.

فروش درب حیاط عایق ضد آب upvc کرج

واژه ای به نام درب ضد آب در مصنوعات چوبی وجود ندارد، درب ضد آب و درب حیاط ضد آب را باید از مواد پلیمری، یو پی وی سی و غیرهاین نوع عایق های صدا تولید کرد که برای محیط های مسکونی، اداری و صنعتی به کار رفته و صداهای زندگی روزمره و متعارف با فرهنگ آپارتمان نشینی را از بین برده و صداهایی را که با فرهنگ آپارتمان نشینی در تضاد و یا تعارض باشندکاهش داده. این نوع درب های عایق دوجداره  جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های صوتی سنتی مانند پشم سنگ و پشم شیشه به شمار می آیند.

مزیت های درب ضد آب :

در انواع شرایط آب و هوایی می توان از درب ضدآب برای حیاط استفاده کرد.

نصب و نگهداری از درب ضد آب یو پی وی سی آسان است.

این نوع درب عایق ، مقاوم در برابر سایش، در برابر موریانه، حشرات و حشره کش ها هستند.

قیمت این نوع درب ها نسبت به درب چوبی ارزان تر است.

انتخاب بسیار مناسبی برای درب های سرویس و حمام و حیاط هستند.

درب سه جداره
درب سه جداره

فروش درب حیاط عایق

امروزه فراهم نمودن محیطی آرام و به دور از سر و صدای شهری یکی از دغدغه های مهم افراد در جامعه به شمار می آید. متأسفانه به دلیل کنترل نمودن و کاهش برخی از هزینه ها در عملیات ساخت و ساز و دست یافتن به سودی بیشتر، بسیاری از پروژه های در حال ساخت و یا ساخته شده در کشور (خصوصاً در سال های اخیر) فاقد عایق های صوتی و جاذب صدای استاندارد بوده که این امر موجب عبور صوت به محیط های پیرامون شده و آرامش افراد را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد. جهت رفع این مشکل، درب هل یو پی وی سی دوجداره راه حال ایده آلی میباشد.

به منظور کاهش صوت و مقابله با صدای انتقالی (کاهش آلودگی صوتی) از محیطی به محیط دیگر، می بایست که از درب و پنجره های عایق صدا دوجداره استفاده کرد که با بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا ، در کاهش صداهای انتقالی به محیط پیرامون نقش به سزایی را ایفا می نمایند. درب های یو پی وی سی عایق های صوتی ، جدیدترین و مدرن ترین نسل عایق های جاذب صدا در دنیا بوده  و از لحاظ کیفی بسیار مطلوب و کارآمد می باشند.