پنجره صداگیر عایق کرج دوجداره upvc

سرو صدا

پنجره صداگیر عایق کرج دوجداره upvc :در تعریف فیزیک، صدا عبارت است از ارتعاش مکانیکی یک فضای گازی، مایع و یا جامد ارتجاعی. صدا نوعی انرژی مکانیکی محسوب می شود و هنگامی بوجود می آید که ذرات حول مرکز تعادل خود نوسان کنند. به منظور کاهش صداهایی مانند صحبت کردن، تلویزیون و مکالمه با تلفن و… می بایست از پنجره دوجداره عایق صدا شرکت پنجره ماندگار در آپارتمان ها، منازل  مسکونی و اداری استفاده نمود.

 

پنجره صداگیر عایق کرج دوجداره upvc

آلودگی صوتی مستقیم از طریق هوا از منبع صوتی، منتقل می شود مانند سروصدای خودروهای درون خیابان، تجهیزات مکانیکی، سیستم های تهویه، سیستم سینمای خانگی همسایه مجاور.

پنجره یو پی وی سی
پنجره یو پی وی سی

یکی از مشکلات رایج در جوامع امروز، آلودگی صوتی است. امروزه از عایقکاری صوتی، نه تنها در بخش های صنعتی، بلکه در بخش های اداری و خانگی نیز استفاده می شود، به طوری که در کشورهای توسعه یافته یکی از معیارهای ارزش گذاری بر ملک، علاوه بر عایق کاری حرارتی آن، عایق کاری صوتی آن ملک است. گرچه به این موضوع در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته به جد پرداخته می شود، اما متأسفانه از این مهم در کشور ایران به خصوص در بخش های اداری و مسکونی  به دلیل کنترل نمودن و کاهش برخی از هزینه ها در عملیات ساخت و ساز و دست یافتن به سودی بیشتر، بسیاری از پروژه های در حال ساخت و یا ساخته شده در کشور (خصوصاً در سال های اخیر) فاقد عایق های صوتی و جاذب صدای استاندارد بوده که این امر موجب عبور صوت به محیط های پیرامون شده و آرامش افراد را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد. جهت رفع این مشکل، می بایست از در و پنجره های دوجداره صداگیر عایق بر روی  استفاده گردد تا صدای انتقالی به محیط های پیرامون تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

پنجره صداگیر عایق کرج دوجداره

اختراع پنجره دوجداره بی شک یکی از مهمترین تحولات صنعت ساختمان بوده است . استفاده بهتر از نور خورشید و هم زمان با آن کنترل کامل نور،گرما ، سرما ، صدا از مزیت های اصلی این نوع شیشه است .پنجره دو جداره با جلو گیری از تبادل حرارتی صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های خرید تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ساختمان بوجود می آورد. در بلند مدت پنجره دوجداره هزینه های انرژی ساختمان را نیز کاهش میدهد.