دفتر فروش پنجره دوجداره upvc با کیفیت در کرج

ادرس پنجره دوجداره کرج

دفتر فروش پنجره دوجداره upvc با کیفیت در کرج : پنجره های دوجداره یو پی وی سی بهترین عایق صدا و حرارت هستند و بهره وری انرژی بالایی را ارائه می دهند.ما در طراحی و فروش انواع پنجره دوجداره و مناسبترین قیمت پنجره دوجداره upvc که با شرایط خاص توسط سلایق متفاوت مشتری برای منازل یا هتل ها و یا مراکز اداری سفارش داده میشود متخصصیم .انواع پنجره دوجداره بهترین راه حل برای شرایط  آب و هوایی مختلف با حفظ استانداردهای طراحی با کیفیت بالا است. انواع پنجره دوجداره در فضای زندگی موثر است زیرا شما را از آلودگی صوتی، گرد و غبار، باران و بسیاری از عوامل دیگر محافظت می کند.

دفتر فروش پنجره دوجداره upvc با کیفیت در کرج

استفاده از درب و پنجره upvc هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری تضمینی است .شاید برایتان جالب باشد که بدانید مبلغ هزینه کرد در یک دوره ۲ ساله، کاملاً بصورت خودکار از طریق صرفه جویی در انرژی باز گردانده میشود و پس از آن به میزان قابل توجهی به شما سود می‌رساند و این فقط یک مورد ملموس در آیتم های مثبت آن می‌باشد.

قیمت فروش پنجره دوجداره

نوع و کیفیت پروفیل و همچنین سایر اجزای استفاده شده، مانند یراق آلات مصرفی، لولا و گالوانیزه داخلی در کیفیت پنجره های دوجداره یو پی وی سی، بسیار تاثیر گذار بوده و باعث ایجاد تفاوت در قیمت پنجره دوجداره می شود تا آنجایی که این تفاوت‌ها ماهیت و کارکرد پنجره را دچار اشکال ننماید.

راهنمای انتخاب پروفیل مصرفی پنجره های upvc

برای بهترین انتخاب پروفیل مصرفی، ما بایستی در ابتدا به کیفیت و در مرحله بعد به نوع پروفیل مناسب دست پیدا نماییم. منظور از کیفیت پروفیل، نوع upvc، تولید و اکسترود آن می‌باشد که البته ما می‌توانیم صرفاً به شهرت خصوصیات تکنیکال و گارانتی کارخانه آن برند تکیه نماییم .

دیگر خصوصیات پروفیل، کانال بندی داخلی و یا همان شبکه داخلی آن می‌باشد که برای کاربردهای مختلف طراحی شده است و برای انتخاب بهینه این آیتم، کارشناسان تولیدکننده می‌توانند راهنمایی‌های لازم را ارائه نمایند.

بطور مثال در مکان‌هایی که آلودگی صوتی بسیار بالاست طبیعتاً ما بایستی از پروفیلی استفاده نماییم که حداقل دارای ۵ کانال داخلی بوده و قابلیت نصب شیشه های سه جداره را دارا باشند.

کیفیت تولید پنجره دو جداره upvc

در این قسمت انتخاب کارخانه تولید کننده بسیار مهم بوده و می‌تواند ضمانتی را برای کیفیت تولید به ما ارائه دهد. چراکه این محصول به دو شیوه کارگاهی و کارخانه ای تولید می‌گردد و طبیعتاً کارخانه هایی که دارای ماشین آلات صنعتی و استاندارد می‌باشند، می‌توانند تولیدات بهتری ارائه نمایند. عمده تفاوت آنها در دستگاه‌های جوش پنجره می‌باشد.

دفتر فروش پنجره دوجداره upvc با کیفیت

موارد مهم در انتخاب یراق آلات پنجره upvc

در انتخاب یراق آلات پنجره دو جداره یو پی وی سی همواره بایستی مدنظر داشت که انتخاب یراقی که مجموعه ای از تمامی کارکردها را دارد الزامی نیست و قطعا” این نوع انتخاب، هزینه های ما را بالا خواهد برد. بهتر است با توجه به عملکرد و کارکرد هر لنگه از پنجره، یراق مناسب را بکار گیریم. در این بخش برندها و کارخانه های مختلفی فعال هستند که هر یک به خودی خود، دارای کیفیت و مشخصاتی هستند. ولی اگر بخواهیم یراقی را انتخاب نماییم که پاسخگوی کار ما باشد و دچار مشکل نگردد، می‌توان از یراق های تولید کشور ترکیه و همچنین در کیفیت بالاتر ، از یراق آلات آلمانی بهره برد. یکی از موارد تضمینی تجهیزات یراق زن اتوماتیک می‌باشد که این تجهیزات به ابزار اتوماتیک لیزری اندازه گیری یکپارچه مجهز بوده و سوراخ‌هایی برای یراق ایجاد می‌نماید که در یک ماتریس بوده و بالاترین هماهنگی و کمترین خطا را داراست. همان‌طور که می دانید یراق پنجره به سبب دارا بودن قطعات متعدد، در تمامی بخش های پروفیل بسیار حساس می‌باشد و بایستی حتماً از بکارگیری یراق آلات غیر استاندارد جدا خودداری کرد.

پنجره دو حالته
پنجره دو حالته

شیشه مورد استفاده در پنجره های دوجداره

شاید یک از کارکردی ترین بخش‌های پنجره دو جداره یو پی وی سی را بتوان شیشه های دو جداره آن نام برد. این شیشه ها با استفاده از اسپیسر به یکدیگر کلاف شده اند و از هم ، بسته به مدل و کارکرد ، ۱ تا ۳ سانتیمتر فاصله دارند تا بتوان در فضای مابین آن از گاز آرگون استفاده نمود و همچنین بالاترین عایق حرارتی و صوتی را ایجاد نماید . پر کردن گاز آرگون میانی در بین شیشه ها به ‌قدری مهم است که شاد بتوان گفت تا ۷۰% از عمکرد ایده آل محصول به آن مربوط بوده و چنانچه این کار بصورت غیر استاندارد انجام شود، در فصل سرما داخل شیشه را بخار های موجود در رطوبت هوا اشغال کرده و ماهیت کلی پنجره را زیر سؤال می‌برد.