فروش پنجره بالکنی پلاس پن اختصاصی کرج

شیشه مخصوص بالکن

فروش پنجره بالکنی پلاس پن اختصاصی کرج :پنجره ماندگار یکی از بزرگترین و مورد معتبر ترین نام ها در صنعت تولید و فروش درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی می باشد. چه بخواهید در و پنجره های خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید، ما می توانیم upvc در اشکال و استایل های مختلف را به شما مشتریان عزیز عرضه کنیم.تا با استفاده از دب و پنجره های دجداره پلاس پن، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.

فروش پنجره بالکنی پلاس پن اختصاصی کرج

بخش قابل توجهی از مشتریان درب و پنجره دوجداره را سازندگان ساختمان ها هستند. گذشته از مراحل انتخاب برند پروفیل upvc و کارخانه سازنده انواع پنجره دوجداره که مطمئنا

پنجره دوجداره
پنجره دوجداره

سازندگان وسواس لازم را در این راستا بکار می گیرند، در آماده سازی محل و قاب پنجره ها نیز بایستی نظارت کاملی داشته باشند تا فریم ها و قاب ها کاملا گونیا و هندسی بشوند. چراکه در این حالت، پنجره دوجداره upvc بهتر در قاب فیکس شده و علاوه بر دوام بیشتر، ظاهر بسیار زیباتری نیز خواهد داشت. ۳۰% از کیفیت پنجره های دو جداره upvc بستگی به اجرای دقیق این بخش دارد.

در گام اول پلاس پن با مجهز کردن خط تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره پلاس پن، فرایند تولید خود را با ظرفیت ۱۰ هزار تن در قالب تولید پروفیل پلاس پن در مقطع ۶۰ میلیمتر با ۳ محفظه با رعایت استانداردهای جهانی و اتحادیه اروپا آغاز نمود. تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره، فعالیت اصلی و تخصصی پلاس پن می باشد و با دارا بودن ۴۰ خط، نیاز بازار داخلی در سطح تمامی استان های کشور و نمایندگی های پنجره پلاس پن را  برآورده می نماید.

فروش پنجره بالکنی پلاس پن

پنجره بالکن تاشو از جدیدترین پدیده های معماری ساختمان با پوشش دیوار شیشه ای ست، شیشه هایی عایق دوجداره با قابلیت جمع شدن برای فضاهای باز در ساختمان .
سیستم مورد نظر در عین زیبایی فوق العاده این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم از این فضاها در تمامی فصول سال استفاده ی بهینه کنیم.

طراحی سیستم به شکلی است که هر زمان بخواهیم میتوانیم(مثلامساعد بودن هوا)یک یا دو یا تمام شیشه ها راتا انتها جمع کنیم .

پنجره بالکن پلاس پن متشکل از دو پروفیل آلومینیوم افقی نصب شده بر روی ساختارهای کف و سقف و همچنین دو پروفیل عمودی در دو طرف بالکن قرار می گیرد. پانل های شیشه ای به ضخامت ۸ میلی متر داخل پروفیل شیشه گیر مونتاژ و سپس به وسیله چرخ ها داخل پروفیل های افقی قرار می گیرد.

اولین پانل شیشه ای (درب) توسط زنجیر که به قفل های بالا و پایین متصل است کشیده شده و درب باز شده و از دریچه تعبیه شده داخل ریل به سمت بیرون هدایت میشود و دیگر پانل های شیشه ای به صورت اسلاید داخل ریل به سمت پانل درب به راحتی حرکت کرده و از خروجی تعبیه شده در روی ریل باز شده، این کار را برای کلیه پانل ها انجام داده تا سیستم به طور کامل باز شود.

بخش آلومینیوم با رنگ پودری پلی استر پوشش داده شده. RAL 9016 سفید و همچنین پوشش آنادایز آماده و بر اساس سفارش مشتری بر حسب رنگ مورد نظر آماده و در دسترس می باشد.