نمایندگی پنجره آکاردئونی کرج باکیفیت upvc

خرید درب آکاردئونی یو پی وی سی در کرج

نمایندگی پنجره آکاردئونی کرج باکیفیت upvc : یکی از انواع مدل های پنجره دوجداره یو پی وی سی که کارایی و زیبایی ویژه ای در معماری ساختمان هابه ایجاد میکنند. پنجره UPVC آکاردئونی می باشد. مکانیزم بسیار پیچیده بازشو و اندازه هایی که می توان این پنجره را در آن اجرا کرد ، پنجره دوجداره آکاردئونی را به انتخابی ویژه و خاص بدل کرده است. پنجره ای آکاردئونی ، بسیار عریض و چندین لنگه است که لنگه ها در هنگام باز شدن یکی یکی بر روی همدیگر و در گوشه پنجره قرار می گیرد. پس از باز شدن پنجره نمای ساختمان بسیار زیباست و بیننده منظره ای عریض و کامل را در مقابل چشمان خود می بیند.

نمایندگی پنجره آکاردئونی کرج باکیفیت upvc

درب یو پی وی سی آکاردئونی
درب یو پی وی سی آکاردئونی

در و پنجره های آکاردئونی در قیاس با دیگر پنجره های دوجداره upvc باکیفیت بسیار فضای کمتری را می گیرند. زیرا تمامی قسمت های پنجره ( اعم از پروفیل بازشو و یراق آلات و شیشه دوجداره ) به سمت کناره ها هدایت می شود. به صورتی که هیچ بخشی از پنجره دوجداره آکاردئونی جلوی دید شما را نخواهد گرفت و شما می توانید به راحتی از فضا یا منظره بیرون استفاده نمایید  معمولا این نوع پنجره در ابعاد بالای ۳ متر کاربرد دارد.

یکی از کاربرد های پنجره آکاردئونی در بالکن می باشد که این امکان را به شما می دهد تا در همه فصول سال از منظره و فضای بالکن استفاده نمایید و همچنین این مدل پنجره ها می تواند در فصل زمستان فضای داخلی را کاملا ایزوله نماید. همچنین از این پنجره ها می توان در پارتیشن بندی هایی که نیاز است به صورت موقت ارتباط آنها با هم قطع شود استفاده می شود. استفاده از پنجره آکاردئونی در فضای داخلی باعث گسترده و وسیع تر شدن محیط می شود.

نمایندگی پنجره آکاردئونی کرج باکیفیت

شیوه  باز و بسته شدن لنگه های بازشواین پنجره  با توجه به نوع طراحی پنجره های آکاردئونی متغیر می باشد. پنجره های آکاردئونی برای باز  شدن بر روی یک محور جمع می شود و در کنار هم قرار می گیرند؛ و برای بسته شدن هم با کشیدن این پنجره بر روی همان محور، به صورت افقی کنار هم قرار می گیرند.

در و پنجره آکاردئونی دوجداره  از نظر کارایی و بهره وری در صرفه جویی انرژی و آلودگی صوتی و ورود گردوغبار بیرون به داخل نیز این پنجره عملکردی بسیار عالی دارد. در و پنجره آکاردئونی خصوصا جهت نصب در ویلاها که معماری های خاصی دارند بسیار مناسب است و می تواند جلوه ای خیره کننده به نمای ساختمان چه از داخل چه از نمای بیرون ببخشد.