تعویض درب عایق حمام با کیفیت کرج

پنجره دوجداره یو پی وی سی upvc فولکس واگنی

تعویض درب عایق حمام با کیفیت کرج : با پیدایش درب های دو جداره به خصوص درب حمام دو جداره عایق ، استفاده از این محصول الزام بیشتری پیدا کرده  .نحوه تعویض درب حمام های قدیمی با درب حمام دوجداره باکیفیت و ضد آب به این شکل است که ابتدا کارشناسان  پنجره ماندگاراندازه مورد نظر را گرفته و پس از تولید برای نصب به منزل شما عزیزان ارسال می گردد. پس از آن نصاب به محل پروژه اعزام می شود و متعلقات داخل درب حمام قدیمی را بدون هیچ تخریبی برش داده وفریم زیر کار را باقی می گذارد.

تعویض درب عایق حمام با کیفیت کرج

اندازه گیری و ساخت درب حمام دوجداره جدید

قبل از هر کاری تیم فنی ما اندازه گیری و برآورد هزینه را به صورت کاملا رایگان در محل شما انجام می دهد و سپس این اندازه ها برای هر نوع فریمی که درب حمام های قدیمی شما دارند، اعم از مستطیل و یا هر شکل خمیده یا منحنی به کارخانه ارسال می شوند و سپس درب حمام های دوجداره برای تعویض با درب حمام های قدیمی شما ساخته می شوند.

برداشتن درب حمام های قدیمی از دیوار بدون تخریب

برای انجام تعویض درب حمام های قدیمی با دوجداره بدون تخریب ما باید فریم موجود از درب حمام های قدیمی که به دیوار متصل می باشد را در جای خود نگه داریم و آن را حذف نکنیم. باید فریم متصل به دیوار نگه داریم و هر چیزی از درب حمام که در داخل این فریم وجود دارد را کاملا برش داده و بیرون بیاوریم. بنابراین بعد از این کار بر روی دیوار یک فریم و داخل آن یک فضای کاملا خالی می باشد.

نصب درب حمام دوجداره جدید بر روی فریم درب حمام های قدیمی

بعد از اینکه درب حمام های دوجداره جدید ساخته شد و کار برشگاری درب حمام های قدیمی نیز انجام شد، درب حمام های جدید بر روی فریم قدیمی آهنی و یا چوبی که

درب دوجداره
درب دوجداره

دارید سوار می شوند. به این صورت که درب را نصب می کنیم، سپس پیچ های آن را کاملا می بندیم و محکم می کنیم. و سپس دور تا دور درب حمام دوجداره جدید فوم پلی اورتان مایع تزریق می کنیم. از این فوم به عنوان ماهیچه های انقباض و انبساط درب دوجداره نام برده می شود، به دلیل اینکه در فصل های زمستان و تابستان درب حمام های pvc دارای ضریب انبساط بالایی دارند باید کاملا فوم پلی اورتان را تزریق کنیم تا درب حمام های جدید بعد از مدتی از رگلاژ خارج نشوند.

بعد از هوابندی و تزریق فوم باید چسب آب بندی به دور تا دور درب حمام بزنیم. سپس دهانه درب حمام ها و شیشه را می بندیم و یراق آلات درب حمام را رگلاژ می کنیم.

تعویض درب عایق حمام

در بعضی از مواقع به دلیل مناسب نبودن پروفیل و یا مواد سازنده استفاده شده در پروفیل ها درب حمام های یو پی وی سی بدرستی کار خود را انجام نمی دهند یا بعضی از تولید کنندگان برای پایین آوردن هزینه ساخت و بالا بردن سود خود از مواد غیر استاندارد استفاده می کنند و یا از استفاده از بعضی مواد اساسی صرف نظر می کنند همه این موارد باعث می شود که شما بعد مدت کوتاهی که از نصب درب حمام های دوجداره می گذرد با مشکلات اساسی مواجه شوید. که این موضوع باعث تعویض درب حمام های یو پی وی سی شما می شود.