فروش پنجره رفلکس فربد ارزان در کرج

شیشه دکوراتیو

فروش پنجره رفلکس فربد ارزان در کرج : یکی از انواع شیشه های به کار رفته در پنجره های دوجداره فربد شیشه دوجداره رفلکس می باشد که خصوصیات آن به طراحان این گونه پنجره ها این اجازه را می دهد تا در نمای ساختمان زیبایی بیشتری را به وجود آورند ، در تولید این گونه شیشه ها از آلیاژ و فلزاتی استفاده میسوند که ویژگی های شیشه و  بازتاب نور را تغیر میدهند ، شیشه های رفلکس به دلیل حالت آیینه داشتن در طول روز باعث عدم دید محیط داخلی  از بیرون می شوند و به زیبایی نمای خانه یا ویلای شما کمک می نمایند.

فروش پنجره رفلکس فربد ارزان در کرج

شیشه هایی که در پنجره دو جداره فربد مورد استفاده قرار میگیرند عموما در چند نوع وجود دارند ، که یکی از پر مصرف ترین آنها شیشه رفلکس میباشد که در رنگهای گوناگون مانند طلایی ، برنز ، سبز ، آبی، … وجود دارند و میتواند متناسب با رنگ و نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد ؛ مهمترین و اصلی ترین خاصیت شیشه دو جداره رفلکس این است که با ایجاد یک لایه آیینه ای باعث دیده نشدن آن سمت شیشه میشود ؛ البته باید خاطر نشان کرد که این خاصیت به اینصورت است که هر سمت که نور بیشتری وجود داشته باشد آن سمت قابل رویت خواهد بود .

شیشه دوجداره رفلکس چیست؟
شیشه دوجداره رفلکس چیست؟

فروش پنجره رفلکس فربد ارزان

شیشه های پنجره  رفلکس فربد نیز مانند شیشه های دیگر چه به صورت دو جداره چه بصورت تک جداره بصورت متر مربع محاسبه میشوند. تفاوت قیمت در شیشه ها معمولا در ضخامت آنها ایجاد میشود ؛ به اینصورت که هرچه ضخامت بیشتر باشد قیمت نیز افزایش پیدا میکند. ولی در شیشه های رفلکس جدا از بحث ضخامت که در قیمت تاثیر گذار است بحث رنگ شیشه ها نیز  در قیمت تاثیر گذار هستند.

معمولا با توجه به نیاز و عمومیت استفاده شیشه رفلکس رنگهای طلایی و برنز قیمت پایین تر و رنگهای سبز. ؛ آبی ؛ نقره ای و … به دلیل استفاده محدود تر دارای قیمت بالاتر میباشند ،

رنگهای خاص نیز که میبایست بصورت سفارشی تولید شود مانند قرمز. بنفش و یا هر رنگ دیگری دارای بالاترین قیمت شیه های رفلکس میباشند که دلیل اصلی آن تولید اختصاصی میباشد.

معایب و مزایای استفاده از پنجره های دوجداره با شیشه رفلکس با توجه به اینکه استفاده از شیشه های دو جداره و همچنین پنجره های دو جداره در حال افزایش روز افزون میباشد. تنوع شیشه ها نیز از این امر مستثنی نیست. و انواع و اقسام شیشه های دو جداره مورد استفاده قرار میگیرند. که شیشه های رفلکس یکی از انواع شیشه ها میباشد . که هم دارای مزایا و هم دارای معایبی میباشند که به مهمترین مزایای ان میتوان به زیبایی و کاهش دید در روز اشاره نمود. که در بعضی از مکانها بسیار مهم میباشد و به مهمترین عیب آن نیز میتوان به کاهش نور داخل واحد اشاره کرد .که مقدار نسبتا زیادی از نور ورودی را کاهش میدهد که این امر در مکانهای کم نور آزار دهنده میباشد .