توری مخصوص پنجره دوجداره برای باغ کرج

پنجره دوجداره توری دار کرج

توری مخصوص پنجره دوجداره برای باغ کرج : توری مخصوص پنجره دوجداره در کرج  از انواع جدید توری مورد استفاده در پنجره هاست که به دلیل قابلیت تاشدن و یا نصب به اصطلاح آکاردئونی گزینه بسیار مطلوبی به خصوص باغ ها است. دلیل دیگری که باعث رواج بیشتر این توری ها نسبت به مدل های قدیمی تر دوام بیشتر این متریال در برابر خوردگی و هچنین آفتاب است. تاشدن توری پلیسه ای و خاصیت آکاردئونی آن باعث می شود که چارچوب های نصب شده بر روی آن نیز در اثر گذر زمان تغییر شکل نداده و به راحتی باز و بسته شوند.

توری مخصوص پنجره دوجداره برای باغ کرج

نصب توری پنجره

برخی فکر می کنند با بسته نگه داشتن پنجره ها میتوانند از ورود حشرات مزاحم و گردو غبار به داخل منزل جلوگیری کنند. عده ای مدام خانه را سمپاشی می کنند که خب همه از ضررهای آن آگاهند. اما با نصب توری خیلی راحت می توان از شر این موجوات موذی خلاص شد. دقت کنید هنگام نصب توری پنجره ، حتما از یک نصاب توری کمک بخواهید تا تمامی درزها را دقیق بپوشاند.

توری ریلی پنجره دو جداره
توری ریلی پنجره دو جداره

استفاده از توری پنجره ای در کرج  برای همه اتاق ها و حتی سرویس های بهداشتی ضروری است. امروزه توری هایی با قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی و در انواع مختلف نصب توری پنجره سیار ، توری های پلیسه، توری های ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها موجود است.

پیش از هر نصب توری ، باید توجه داشته باشید که برای کدام فضا توری می خواهید. به طور مثال برای فضایی مانند پنجره های سرویس های بهداشتی و حمام نیاز است که توری پنجره متحرک باشد چرا که توری ها همان طور که مانع از نفوذ حشرات می شوند مانع از خروج آن ها هم می شوند! بنابراین در چنین فضاهای مربوطی که برای تکثیر حشرات بستر مناسبی است حتما باید از توری پنجره متحرک استفاده کرد.

توری مخصوص پنجره دوجداره برای باغ

یکی از مواردی که باید در نصب توری پنجره یو پی وی سی به آن توجه کنید ، انتخاب نوع توری پنجره است. امروزه توری های ویژه ای به بازار آمده است که از نوع خاصی الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود این توری ها ضد گرد و غبار هستند و دید به مناظر اطراف و باغ را مختل نمی کند. این توری ها در انواع مختلف مانند توری رولی و یا پلیسه ای که در پشت فریم پنجره جمع شده و به دلیل نازک بودن فریم  آن ها کاملا با پنجره هماهنگ می شود وجود دارد. و ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نمی کند همچنین جلوی دید و نور را هم نمی گیرد.