پنجره صادراتی مخصوص کرج دوجداره شیک

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستا بست

پنجره صادراتی مخصوص کرج دوجداره شیک :در معماری فرهنگ های مختلف و طی هر دورۀ تاریخی، پنجره يکي از مهم‌ترین عوامل برای شکل دادن به ظاهر مخصوص بناهای مسکونی و ابراز ویژگی‌های معماری آن بوده است. اگر پنجره دوجداره صادراتی از خصوصیات محیطی و فرهنگی شهر یا محلی که خانه در آن ساخته می‌شود برخوردار باشد، به خوبی هویت و اصالت معماری خود را آشکار می‌کند. اما در جهان امروز این تفاوت‌ها از بین رفته یا کم‌رنگ شده است. در حقیقت پنجره‌های یک ساختمان شیک بیشتر نمایان‌گر سلیقه، فرهنگ و حتی باورهای طراح یا صاحب آن است و کمتر وابسته به عوامل پیرامونی دیگر است. البته توصیه می‌شود هنگام انتخاب پنجرۀ دوجداره خانه به شرایط آب‌ و هوایی، میزان و جهت تابش آفتاب، جهت و شدت وزش باد و … هم توجه کنید.

پنجره صادراتی مخصوص کرج دوجداره شیک

پنجره‌های بلند و قدی دوجداره

این پنجره‌ها ی شیک بی‌شک هر فضایی را دل‌باز و روشن می‌کنند. پنجره‌های قدی صادراتی ابتدایی‌ترین وظایف پنجره را به بهترین شکل انجام می‌دهند:

  • ایجاد گسترۀ دید وسیع به محیط خارج از خانه
  • اجازۀ ورود نور طبیعی به فضای داخلی
  • امکان گردش و تهویۀ هوا به شکل مناسب

اگر برای خانۀ خود به دنبال مدل پنجره مدرن و شیک هستید، از پنجره‌های بلند و قدی غافل نشوید. ابن پنجره‌ها به قدری در زیبایی بصری اتاق تاثیر می‌گذارند که نیاز به عامل تزئینی جداگانه‌ای ندارند. پرده‌ای که برای این پنجره‌ها استفاده می‌شود معمولا تک‌رنگ و ساده است. باید توجه داشته باشید زیبایی و جلوۀ پنجرۀ قدی دوجداره زمانی به چشم می‌آید که جلوی آن‌ها با مبلمان و وسایل دیگر گرفته نشود. به همین دلیل چنین پنجره‌هایی بیشتر مناسب فضاهای بزرگی هستند که امکان خالی گذاشتن جلوی پنجره در آن‌ها میسر است؛ در غیر این صورت بیشتر آشفتگی و خفقان بصری ایجاد شده و جلوۀ پنجره از بین می‌رود.

البته انتخاب این مدل پنجره یو پی وی سی برای خانه‌های مسکونی و حتی ساختمان‌های اداری همیشه گزینۀ مناسبی نیست. اگر ساختمان در منطقه‌ای قرار دارد که از تابش مستقیم و گرم آفتاب برخوردار است، یا باید از پنجره‌های کوچکتر استفاده کرد یا برای پنجره‌های قدی سایبان و آفتاب‌گیر تعبیه کرد.

پنجره‌های قدی دوجداره دید شما را نسبت به فضای بیرون باز می‌گذارند. این موضوع زمانی که ساختمان چشم‌انداز زیبایی داشته باشد بسیار عالی است. اما اگر دید ساختمان به فضای بسته، محدود و نازیبا باشد احتمالا آزاردهنده می‌شود.

پنجره‌های قدی نیاز ساکنین را به نور مصنوعی و لامپ‌های الکترونیکی کمتر می‌کنند، زیرا در طول روز تقریبا تمام زوایای فضای داخلی با نور طبیعی روشن می‌شود. اما اتلاف حرارتی این پنجره‌ها بالاست. البته این مشکل با استفاده از پروفیل‌های استاندارد و شیشۀ دوجداره تا حد زیادی قابل کنترل است. در هر حال اگر تصمیم می‌گیرید برای یک یا چند اتاق خانۀ خود از این پنجره‌ها استفاده کنید، باید بدانید هزینۀ نصب و اجرای آن‌ها بالاتر است؛ البته تمیز کردن‌شان هم انرژی و زمان بیشتری می‌طلبد!

پنجره با اشکال هندسی مختلف

معمولا عادت داریم پنجره‌ها را به صورت مربع یا مستطیل ببینیم. این امر به قدری جاافتاده است که کمتر کسی برای مدل پنجره خانه ‌های مسکونی به پنجره‌های گرد یا حتی شش‌ضلعی فکر می‌کند.

پنجره‌هایی با قاب‌های مثلثی یا چندضلعی پنجره مدرن و شیک محسوب شده و حال‌وهوای ساختمان را از درون و بیرون متفاوت می‌کنند. امکان ندارد کسی از جلوی ساختمانی با پنجره‌های این‌چنینی رد شود و توجه‌اش به آن‌ها جلب نشود.

این پنجره‌های upvc می‌توانند کوچک، بزرگ و حتی قدی باشند. یک اتاق می‌تواند یک پنجرۀ شش‌ضلعی بزرگ و بلند یا چند پنجرۀ دایره‌ای کوچک داشته باشد. کافی است کمی خلاقیت به خرج داده و جسور باشید؛ و البته در نظر بگیرید که مدل پنجره چیزی نیست که بتوان پس از چند سال به راحتی شکل‌وشمایل آن را عوض کرد، پس برای انتخاب شکل چارچوب آن و همچنین محل جاگیری‌اش در دیوار با تأمل و حوصله تصمیم‌گیری کنید.

خریدپنجره صادراتی مخصوص کرج دوجداره

پنجره بخش بسیار مهمی در ساختمان است؛ زیرا راه ارتباطی افراد داخل ساختمان با فضای بیرون است. انتخاب پنجره‌ای دوجداره که مناسب با سلیقه، خواسته و بودجۀ صاحب‌خانه باشد بسیار حائز اهمیت است؛ چون این بخش از ساختمان پس از تکمیل شدن به راحتی قابل تعویض نیست.

محل قرارگیری پنجره در دیوار از لحاظ امکان ورود نور طبیعی و گردش هوا دارای اهمیت است. این مورد هنگام طراحی ساختمان باید مد نظر قرار بگیرد. نوع قاب پنجره در زیبایی، استحکام و طول عمر آن تاثیر می‌گذارد. قاب‌های چوبی پنجره اگر باکیفیت خوب تهیه شوند کارآیی و زیبایی بسیار مطلوبی دارند. قاب‌های فلزی دارای نقاط ضعفی همچون آسیب‌پذیری در برابر ضربه و عایق نبودن در برابر حرارت هستند؛ اما قیمت پایین‌تری دارند. قاب‌های کامپوزیت محصولات مصنوعی و مدرنی هستند که نصب و نگهداری آسانی داشته و عایق مناسبی هم محسوب می‌شوند. چارچوب‌های کامپوزیت عمر مفید بالایی نیز دارند.