پنجره دوجداره فردیس کرج باکیفیت upvc

پنجره دوجداره دوحالته و دو زمانه

پنجره دوجداره فردیس کرج باکیفیت upvc : پنجره دو جداره upvc پنجره ماندگار در ظاهر همان پنجره استاندارد و کلاسیکی است که همه ما میدانیم و میشناسیم ولی در متریال و ساختار آن بنا به پیشرفت تکنولوژی از موادی استفاده شده است که دارای قدرت مهار صدا بوده و عایق و مانعی بسیار کارا در برابر عبور برودت و حرارت فضای شما میباشد . به زبان ساده تر با این جنس از پنجره ها، شما دیگر مزاحمت های آلودگی صوتی بیرون را نخواهید داشت . در اینجا پنجره ماندگار فردیس به زبانی ساده تفاوتها و ویژگی های پنجره upvc را به اختصار ارائه می دارد.

پنجره دوجداره فردیس کرج باکیفیت upvc

صرفه جویی درانرژی با استفده از پنجره های upvc

با استفاده از این پنجره دوجداره مانع هدر رفت انرژی( گرما در زمستان و سرما در تابستان) به بیرون شده و در نتیجه صرفه جویی بسیار محسوسی را در بر خواهد داشت.

– امنیت بالای پنجره یو پی وی سی در برابر سرقت

این نوع پنجره دو جداره upvc بر خلاف ظاهری ظریف و زیبا در برابر سرقت دارای مقاومت بسیار بالایی است و این قابلیت از ساختار یراق آلات آن بوجود می آید. چراکه این نوع پنجره دارای قفل و بست از سه طرف است و سارقین نمی توانند به سادگی از آنها عبور کنند.

– ضد زنگ بودن پنجره دوجداره  upvc

متریال استفاده شده در پنجره های upvc  با کیفیت زنگ نمی زند و دچار فرسودگی و از هم پاشیدگی زنگ زدگی نمی گردد .متریال یو پی وی سی در برابر موادی از قبیل اسیدهای مختلف نیز دارای بالاترین مقاومت بوده و طول عمر بسیار بالاتری دارد. پنجره دو جداره upvc در برابر مواد مختلف اسیدی و قلیایی مقاوم است.

– متنوع بودن طرح های پنجره upvc

در طراحی پنجره های upvc از تمامی نوع بازشوها و طرح ها بهره گرفته شده است و می توان کلیه طرح ها در هر نوع از پنجره ها را در آن یافت.

بهرین پنجره دوجداره ایران
بهرین پنجره دوجداره ایران

پنجره دوجداره فردیس کرج باکیفیت

– بهره وری انرژی در استفاده از پنجره upvc
امروزه با توجه به بحران جهانی انرژی و بالا رفتن قیمت انرژی صرفه جویی در مصرف انرژی یکی از راههای کنترل هزینه خانوار بوده و این صرفه جویی سهم محسوسی در کل هزینه های سالانه خانوارها دارد . و یکی از این هزینه ها هزینه های گرمایشی و سرمایشی میباشد و البته چون هدر رفت انرژی و گرما و سرما در چشم بیننده محسوس نیست زمانی که ما با تعویض پنجره ها از آن جلو گیری میکنیم ،انگاری کاری اعجاب انگیز صورت گرفته و بیکباره هزینه های سالانه مصرف انرژی تا یک چهارم تا یک پنجم پایین می آید.