درب دو جداره چوبی لوکس مخصوص ویلا در کرج

درب سه جداره

درب دو جداره چوبی لوکس مخصوص ویلا در کرج : یکی از اجزای درب چوبی دوجداره، قاب یا چارچوب یا فریم آن است. انتخاب مصالح و متریال مناسب برای درب لوکس دوجداره، نیاز به بررسی ویژگی های هر کدام پیش از اقدام به خرید این درب ها دارد. یک خانه یا ویلای لوکس و خیره کننده چیزی است که هر کسی به دنبال آن است. دکوراسیون هر خانه ای که به خوبی طراحی شده است ظاهری مدرن، شیک و وسیع به آن می دهد. درب های دوجداره upvc جدیدترین محصولاتی هستند که یک خانه نیاز دارد تا ظاهری وسیع و معاصر داشته باشد.

درب دو جداره چوبی لوکس مخصوص ویلا در کرج

 انواع قاب درب های دوجداره

یکی از اجزای درب دوجداره، قاب یا چارچوب یا فریم آن است. انتخاب مصالح و متریال مناسب برای درب دوجداره، نیاز به بررسی ویژگی های هر کدام پیش از اقدام به خرید این درب ها دارد. در این رابطه، مزایا و معایب ۳ متریال را مرور می کنیم:

درب قاب آلومینیوم لوکس

یکی از فریم هائی که می تواند مناسب ویلاهای لوکس باشد، فریم چوبی است.

مزایای قاب آلومینیوم عبارتند از:

درب دوجداره
درب دوجداره

این قاب ها محکم بوده و در عین حال بسیار سبک هستند. چارچوب های آلومینیومی، تحمل وزن شیشه دوجداره سنگین را دارند و هر نوع شیشه ای را می توان بر روی آن نصب کرد. همچنین قاب های آلومینیومی درب دوجداره رنگ بندی های بسیار متنوعی دارند و قابلیت هماهنگی با هر نوع دکوراسیونی را دارند. به علاوه هزینه نگهداری و تعمیر آن ها پائین است.

معایب قاب آلومینیومی عبارتند از:

با وجود همه مزایای گفته شده، قاب های آلومینیومی، نقطه ضعف ها و معایبی نیز دارند, آلومینیوم در برابر انتقال حرارت عایق نبوده و به راحتی می تواند موجب اتلاف انرژی شود, البته می توان با استفاده از نوار های عایق و لایه های فومی، این مشکل را تا حدودی بر طرف کرد. از دیگر مشکلات قاب های آلومینیومی، احتمال خورده شدن آن است. این چارچوب ها در معرض آلودگی و رطوبت به ویژه در شهر های ساحلی، آسیب می بینند و امکان پوسیدگی آن ها هست.

درب قاب چوبی لوکس

یکی دیگر از انواع فریم های مناسب برای خرید درب دوجداره، می تواند قاب های چوبی باشد.

مزایای قاب های چوبی عبارتند از: قاب چوبی عایق حرارتی بسیار خوب و کارآمدی بوده و متریالی مناسب به ویژه برای منازل است. چوب هم می توانید به هر رنگی که می خواهید رنگ آمیزی کنید و قابلیت تغییر نیز دارد.

طرح درب یو پی وی سی
طرح درب یو پی وی سی

معایب قاب های چوبی عبارتند از: چوب در درب دوجداره نیاز به نگهداری و مراقبت بسیار زیادی به ویژه در قسمت بیرون از ساختمان دارد. در صورت استفاده از چوب در محیط های مرطوب، قاب ها در طول زمان دچار ترک، تاب و یا پوسیدگی می شوند. البته این هم راه حلی دارد و آن استفاده از روکش وینیل یا آلومینیوم است که در خارج از آن به عنوان یک لایه محافظ قرار می گیرد اما می تواند ظاهر طبیعی آن را حفظ کند.

چارچوب های چوبی اغلب سنگین تر و ضخیم تر از مصالح دیگر به چشم می آیند و این می تواند موجب شود با این درب ها فضای خانه کمی دلگیر تر به نظر برسد. همچنین قاب های چوبی می توانند مقدار نور طبیعی که به خانه وارد می شود را کاهش دهد.

درب دو جداره چوبی لوکس مخصوص ویلا

فریم های درب و پنجره یو پی وی سی، به طور معمول از پلی وینیل کلرید با تثبیت کننده های UV ساخته می شوند.

مزایای قاب های UPVC چوبی لوکس عبارتند از: به دلیل وجود فضا های تهی در ساختار قاب درب های UPVC، این قاب ها می توانند با لایه های عایق پر شده و مانع انتقال حرارت با محیط خارجی شوند بنابراین استفاده از قاب های یو پی وی سی موجب صرفه جوئی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها می شود. همچنین نگهداری آن آسان بوده و پایداری و عمر مفید بالائی دارد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم این نوع قاب ها، قابلیت بازیافت آن است که از این جهت سازگار با محیط زیست هستند.

معایب قاب های UPVC چوبی لوکس عبارتند از: این قاب ها، تحمل سایز و وزنی محدود را دارند و این موجب ایجاد محدودیت در انتخاب شیشه دوجداره درب ها می شود. همچنین برخی از انواع رنگی آن ممکن است در اثر تابش نور خورشید، کمرنگ شود و ظاهر نا خوشایندی پیدا کند. از سوی دیگر، تغییرات آب و هوائی و شرایط جوی نیز گاهی ممکن است بر روی در و درب دوجداره UPVC تاثیر نا مطلوبی داشته باشد که البته این مورد زیاد متداول نیست.