تعویض پنجره مدل جدید آتا تگ ارزان کرج

پنجره دوجداره باکیفیت

تعویض پنجره مدل جدید آتا تگ ارزان کرج : وجود پنجره یو پی وی سی مدل جدید در ساختمان های امروزی و همچنین تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره آتاتگ ارزان در ساختمان های دارای پنجره آهنی در کرج، کنار مزایای که بهمراه دارد، امری ضروری است. همچنین با توجه به بالا رفتن هزینه های مربوط به انرژی و لزوم اجرای مدیریت مصرف در منازل شما می توانید بدون تخریب اقدام به تعویض پنجره های آهنی و آلومینیومی قدیمی خود با پنجره دوجداره آتاتگ نمایید.از اینرو شرکت پنجره ماندگار با ایجاد تیم تخصصی تعویض پنجره های قدیمی توانسته است خدمات بسیار مناسبی را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

تعویض پنجره مدل جدید آتا تگ ارزان کرج

چهار نکته اساسی و مهم در خرید و تعویض پنجره  آتاتگ یو پی وی سی استاندارد:

۱-طراحی استاندارد پنجره upvc آتاتگ

۲-اندازه گیری دقیق  و انتخاب نوع پروفیل یو پی وی سی جهت پنجره دوجداره

۳-تولید استاندارد شیشه و پنجره upvc دوجداره

۴-نصب استاندارد پنجره upvc دوجداره

مزایای تعویض و نصب پنجره دوجداره

جلوگیری از ورود گردوغبارجلوگیری از ورود گردوغبار با تعویض پنجره های آهنی

استفاده از لاستیک های درزگیر موجب افزایش میزان چفت شدگی درب و پنجره دوجداره شده و از سوی دیگر از ورود گرد و غبار بطور کامل جلوگیری می کند. با توجه به شرایط آب و هوایی تهران و میزان دوده های معلق در هوا، تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در کرج یکی از راهکاری جلوگیری از آن می باشد. در صورت مشاهده گردوغبار می توان با رگلاژ مناسب، چسب کاری و تعویض یا روغن کاری لاستیک آن را تعمیر نمود.

 

جلوگیری از ورود رطوبت و آب بارانعایق آبی پنجره دوجداره

پنجره های قدیمی یا پنجره های آهنی به مرور زمان آب باران و رطوبت را به داخل منزل انقال داده و موجب از بین رفتن لایه رویی دیوار منزل می گردد. در پنجره UPVC بدلیل طراحی ویژه و ایجاد سوراخ آبراه، برای خروج آب باران و رطوبت به سمت بیرون، این مساله بطور کل حل می گردد.

حفاظ پنجره دوجداره
حفاظ پنجره دوجداره

تعویض پنجره مدل جدید آتا تگ ارزان

صرفه جویی در مصرف انرژی با پنجره دوجداره

این مزیت، تعبیر هزینه بر بودن استفاده از پنجره دوجداره در کرج را به سرمایه گذاری تغییر می دهد. با نصب پنجره دوجداره یا تعویض پنجره های قدیمی، از ورود جریان هوا و انتقال دما بین فضای بیرون و داخل منزل جلوگیری شده و مصرف میزان انرژی به طور چشم گیری کاهش می یابد. این صرفه جویی در طی زمان، هزینه صرف شده را بطور کامل بر می گرداند.

 

تنوع در حالات بازشوی پنجره تنوع در بازشوی پنجره دو جداره آتا تگ

برخلاف پنجره های قدیمی، پنجره های دوجداره ارزان دارای ساختار مناسبی برای باز شدن در جهت های مختلف می باشند. از جمله حالت های ساده می توان کلنگی، تک حالته و دوحالته بودن را استفاده کرد.

 

ظاهر متفاوت و عدم نیاز به رنگ آمیزیتعویض پنجره بدون تخریب

از دیگر ویژگی های پنجره UPVC مدل جدید می توان ظاهر دل نواز و سفید بودن ذاتی پروفیل را نام برد که نمی توان تاثیر تعویض پنجره ها هنگام بازسازی منزل را در نظر نگرفت.