پنجره سه جداره درکرج | نصب پنجره کرج | شرکت دلوین

پنجره سه جداره درکرج | نصب پنجره کرج | شرکت دلوین

پنجره سه جداره درکرج : پنجره سه جداره دقیقا مانند پنجره دوجداره تولید می شود و تنها تفاوت آن سه لایه شیشه و زهوار می باشد.
پنجره سه جداره معمولا در مناطق خیلی سرد استفاده می شود. شیشه سوم عایق بودن در برابر حرارت و انرژی را چند برابر می کند.

پنجره سه جداره درکرج | تعمیر پنجره کرج | شرکت دلوین

 

شیشه های پنجره سه جداره از سه لایه شیشه و دو ایپیسر درست شده که فضاهای خالی با گاز آرگون پر شده است. قیمت پنجره سه جداره
از پنجره دوجداره بالاتر می باشد. پنجره های سه جداره به واسطه شیشه سوم از دوجداره سنگین تر می باشد. ضخامت شیشه سه جداره از
دوجداره بیشتر بوده و باعث شده عایق مقاوم تر باشد.

خصوصیات پنجره سه جداره

کاهش الودگی صوتی : پنجره سه جداره به راحتی می تواند از نفوذ سرو صدا جلوگیری کرده و به دلیل داشتن دو لایه گاز آگون عایق در برابر صوت چند برابر می شود.
عدم جمع شدن بخار روی شیشه : پنجره سه جداره بخار روی شیشه را به حداقل می رساند و اجازه نشستن رطوبت روی شیشه را نمی دهد.
عایق در برابر سرما و حرارت زیاد : این پنجره ها در آب و هوای بسیار سرد یا گرم عایق بسیار مناسبی است.
امنیت بالا : پنجره سه جداره به دلیل داشتن سه لایه شیشه امکان شکست شیشه ها خیلی گایین و زمان بر می باشد بنابراین امنیت بیشتری نسبت
به پنجره های دیگر دارند.
مقاوم و مستحکم : این پنجره ها بسیار ضخیم بوده و دارای طول عمر بالایی می باشند و در شرایط گوناگون آب و هوایی مقوم هستند.
معایب پنجره سه جداره
وزن بالا : پنجره های سه جداره به دلیل سه لایه شیشه و پروفیل با سطح مقطع بزرگتر بسیار سنگین بوده و وزن سازه را بالا می برد.
قیمت بالا : قیمت بالای پنجره سه جداره تقریبا دو برابر پنجره دوجداره می شود به همین علت مردم بیشتر از پنجره های دوجداره استفاده می کنند.
اگر محل زندگی شما شلوغ و در کنار اتوبان است استفاده از پنجره سه جداره گزینه ی مناسبی می باشد.
اندازه لنگه باز شو پنجره باید محدود باشد.
در صورت استفاده از یراق آلات بی کیفیت به دلیل سنگینی قسمت باز شو افتاده می شود.
در اندازه و ابعاد برای ساخت پنجره سه جداره محدودیت وجود دارد.

نصب پنجره سه جداره

نصب پنجره دوجداره کرج به مراتب از پنجره دوجداره سختر می باشد زیرا پنجره سه جداره وزن بالایی داشته و پروفیل آن نیز پهن تر می باشد. این پنجره ها باید توسط یک نصاب و متخصص ماهر انجام گیرد. امکان تعویض پنجره دوجداره به پنجره سه جداره نیز وجود دارد. با استفاده از پروفیل باز سازی می توان این تعویض را به نحو احسن انجام داد.

چند نکته در زمان خرید پنجره سه جداره

این پنجره ها برای خانه های قدیمی به دلیل وزن بالا مناسب نیتند چون دیوار این خانه ها بر اثر آب و هوا فرسایش پیدا کرده و تحمل وزن پنجره را ندارد. پنجره های سه جداره از پنجره های اهنی موجود سبک تر می باشند. امنیت و عایق بندی برایتان مهم است استفاده از پنجره سه جداره گزینه ی خوبی است. وزن زیاد پنجره سه جداره می تواند در طولانی مدت در کیفیت پنجره تاثیر بگذارد.

پنجره سه جداره در کرج | پنجره دوجداره ترمال بریک | دلوین
قیمت پنجره سه جداره در کرج

کیفیت بالای پنجره سه جداره باعث شده مردم از قیمت بالای این پنجره چشم پوشی کنند. جنس و ضخامت شیشه در قیمت پنجره سه جداره موثر می باشد هرچه ضخامت شیشه بیشتر باشد به طبع قیمت شیشه بالاتر می رود شیشه های سکوریت و لمینیت گران تر هستند. همچنین انتخاب نوع پروفیل قیمت پنجره را تعیین میکند. پروفیل آلومینیوم نسبت به پی وی سی قیمت بالاتری دارد. متراژ پنجره را نباید فراموش کرد پنجره هایی با متراژ پایین تر از شیشه کوچیکتر و پروفیل کمتری استفاده میشود بنابراین اندازه پنجره و قیمت شیشه رابطه مستقیمی دارند. در نهایت جنس یراق آلات و هزینه حمل و نقل و نصب پنجره در تعیین قیمت پنجره دوجداره کرج بی تاثیر نیست.

سخن پایانی

مجموعه دلوین یکی از تولید کنندگان پنجره سه جداره در کرج و تهران بوده و به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید پنجره دوجداره ، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نموده و با کارشناسان مجموعه دلوین تماس حاصل فرماید . اعتماد شما ، اعتبار ماست . ساعات تماس با مجموعه دلوین : ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر