کرکره برقی پنجره دوجداره کرج | پنجره وین تک کرج | دلوین

کرکره برقی پنجره دوجداره کرج | پنجره وین تک کرج | دلوین

کرکره برقی پنجره دوجداره کرج: در شهر های شلوغ و پرجمعیت امنیت یکی از اساسی ترین نیاز ها تبدیل شده است. کرکره برقی پنجره دوجداره برای بالا بردن امنیت ساختمان سالهاست که مورد استفاده قرار گرفته که بیشتر در ویلاها و باغ ها به کار می ورد.کرکره برقی علاوه بر امنیت باعث عایق خوبی در مصرف انرژی می باشد. بهترین انتخاب برای پنجره دوجداره کرکره برقی می باشد چون برای باز و بسته کردن آنها احتیاجی نیست به آنها نزدیک شده و از طریق ریموت کنترل باز و بسته می شوند.

کرکره برقی پنجره دوجداره کرج | پنجره وین تک کرج | دلوین

کرکره برقی پنجره دوجداره چیست؟
نوعی سیستم امنیتی هوشمند است که در ساختمان ها به کار میرود علاوه بر زیبایی و امنیت ویژگی های زیادی دارد. این کرکره ها در بیرون از پنجره دوجداره نصب می شوند و در هر اندازه ای قابل تولید می باشند. کرکره برقی ضد زنگ می باشد و در شرایط گوناگون آب و هوایی پوسیده و تخریب و دفرمه نمی شود.

از کرکره برقی در کجا استفاده می شود؟

کرکره برقی در بانک ها و منازل و باغ و … مورد استفاده قرار می گیرد. این کرکره ها در برابر صدا در مناطق شلوغ نیز عایق خوبی هستند. نصب این کرکره ها در قسمت بیرونی پنجره باعث افزایش ایمنی شده و از ورود سارقان به منزل جلوگیری می کند. نصب کرکره برقی باید به دست متخصص این کار انجام شود تا بدون مشکل از کرکره استفاده کیند در غیر این صورت تضمینی برای امنیت کرکره نخواهد بود.

پرده کرکره

ویژگی استفاده از کرکره برقی پنجره دوجداره

این کرکره ها به دلیل داشتن ریموت برای باز و بسته کردن آنها احتاجی نیست از دست استفاده کرد و با ریموت به راحتی باز و بسته می شوند. این کرکره ها از ورود نور مستقیم خورشید به منزل جلوگیری می کند. استفاده از کرکره برقی زیبایی ساختمان را دوچندان کرده و با استفاده از کرکره برقی پنجره کرج می توان اگر ظاهر پنجره نا خوشایند بود آن را پوشاند. برخی از کرکره برقی ها در میان شیشه های پنجره کار می شوند. زمانی که کرکره درون جایگاه جمع شده ماندگاری آن زیاد می شود. محفظه ای که کرکره در آن قرار می گیرد ضد آب است و نظافت این کرکره ها به راحتی انجام می شود.کرکره برقی با هر نوع و مدل پنجره دوجداره سازگار بوده و نصب می شود.

متریال کرکره برقی پنجره دوجداره

تیغه های کرکره برقی از جنس آلومینیوم می باشند که در سایز ۶۰ و ۸۰ قابل انتخاب هستند. موتور کرکره های برقی در دو نوع لوله ای و هشت ضلعی می باشد. برای نصب کرکره برقی باید از کاور فلزی استفاده کرد چرا که این کرکره ها عموما در باغ و ویلا جهت امنیت استفاده می شوند باید از امنیت بالایی برخوردار باشند.

قیمت کرکره برقی پنجره دوجداره

برای تعیین قیمت کرکره برقی اندازه پنجره دخیل است. همچنین اندازه تیغه ها و جنس و کشور سازنده موتور در قیمت پنجره تاثیر گذار است. شما می توانید برای مشاوره و نصب کرکره برقی پنجره دوجداره وین تک کرج با مجموعه پنجره دلوین ارتباط گرفته و برای به خرید ارزنترین کرکره برقی با ما در تماس باشید.

نکاتی در زمان خرید کرکره برقی پنجره دوجداره

در خرید کرکره برقی باید به جنس تیغه ها و موتور آن توجه ویژه ای داشته باشید. دقت کنید بدنه کرکره برقی ضد زنگ بوده و در برابر حرارت مقاوم باشد. برای خرید کرکره برقی اگر پنجره شما رنگی است می توانید کرکره برقی را رنگی انتخاب کنید. کرکره های برقی در انواع رنگ و طرح تولید می شوند.

نگهداری کرکره برقی پنجره دوجداره

برای اینکه کرکره برقی شما ماندگاری بالایی داشته باشد مهم است که به طور منظم آن را نظافت کنید. تمیز کردن کرکره برقی باعث شده گرد غبار در لابه لای تیغه ها جمع نشود. اگر در منطقه ای زندگی میکنید که باد خلیلی می وزد هر چند ماه یکبار کرکره را بشورید. روغن کاری منظم باعث جلوگیری از زنگ زدگی و سر و صدا در موقع باز و بسته کردن می شود.، از اسپری ضد زنگ استفاده کنید چون گرد وخاک را به خود جذب می کند و کرکره تمیز میماند. در سال یک بار کاملا روغن کاری کنید تا از خوردگی کرکره جلوگیری کنید.

سخن پایانی

مجموعه دلوین به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید کرکره برقی پنجره دوجداره ،این امکان را دارد تا از بهترین متریال های موجود در بازار استفاده نماید تا رضایت مشتریان عزیز را به مجموعه دلوین جلب نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مرجعه کرده و با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید . اعتماد شما اعتبار ماست . ساعات تماس با مجموعه دلوین : ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر