تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره | تعمیر پنجره | دلوین

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره | تعمیر پنجره | دلوین

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره: امروزه به دلیل شلوغی و جمعیت شهرها و آلودگی صوتی اکثر مردم به تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره
روی می آورند. از طرفی نیز با بالا رفتن تعرفه مصرف انرژی نیز از دلایل دیگر این تصمیم می باشد.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره | تعمیر پنجره | دلوین

 

بیشتر مردم فکر می کنند در زمان تعویض پنجره تخریب کامل انجام می شود و تمام خانه را خاک گرفته و چند روز از وقت آنها را می گیرد.
همین تصور باعث شده کلا از این کار پشیمان شده و اقدامی نکنند. در این مقاله سعی داریم شما را با ویژگی های پنجرره دوجداره آشنا کنیم.

تعویض پنجره دوجداره ویستابست کرج | بازسازی پنجره | دلوین

علت تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

با تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره علاوه بر زیبایی نمای ساختمان باعث شده مصرف انرژی پایین آمده و آرامش شما چند برابر شود.
در زمان بارندگی نیز آب به داخل منزل راه پیدا نمی کند. برای تعویض پنجره قدیمی هیچ گونه تخریبی صورت نمی گیرد و مصالح ساختمانی نیاز نیست.
پنجره هایی که برای تعویض مناسب هستند کدامند: پنجره دوجداره یو پی وی سی : پنجره هایی هستند که از پلی کلراید ساخته شده و مزایای
زیادی از جمله ضد زنگ ، طول عمر بالا، عایق حرارتی دارند.
پنجره دوجداره آلومینیومی : این پنجره ها از آلومینیوم ساخته شده و دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و باد و فشار و ضد زنگ بوده و سازگار با آب و هوایی مختلف هستند.
پنجره دوجداره چوبی : پنجره هایی هستند که ظاهر زیبایی داشته و از عایق خوبی برخوردار هستند.

چگونگی تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

ابتدا کارشناس یا نصاب برای اندازه گیری به منزل رفته و بعد از اندازه گیری مرحله تولید پنجره آغاز می شود. نصاب برای نصب به محل اعزام شده و اجزای پنجره آهنی از قبیل شیشه لنگه ها بدون هیچ تخریبی برش داده می شوند و فقط فریم دور پنجره باقی می ماند. سپس پنجره دوجداره از طریق پیچ به فریم دور پنجره متصل می شود با استفاده از چسب تمام فاصله ها را پر می کنند. شیشه ها بعد از نصب فریم روی محل شیشه نصب شده و در آخر پنجره پس از رگلاژ کردن پنجره را تحویل خریدار می دهند. تعمیر پنجره دوجداره

نکات مورد توجه در زمان تعویض پنجره

اگر مشتری بخواهد خود نسبت به اندازه گیری اقدام کند باید این را در نظر بگیرد که فریم دور پنجره را اندازه نکند چون پروفیل بازسازی جوری طراحی شده که باید روی فریم آهنی قرار گرفته و متصل شود. برای تعویض پنجره قدیمی مشتری باید در ابتدا مدل پنجره را با مشورت کارشناس انتخاب کرده که هیچ گونه مشکلی از قبیل باز نشدن پنجره پیش نیایید. پروفیل انتخابی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا کارایی پنجره چند برابر شود و تا سال ها نیاز به تعویض پنجره دوجداره نباشد. قبل از نصب پنجره دوجداره حتما از چند شرکت سازنده استعلام قیمت گرفته و بعد از بررسی بالاترین کیفیت با پایین ترین قیمت را انتخاب کنید. پنجره دوجداره دلوین شما را از قیمت روز پنجره دوجداره مطلع می کند.

هزینه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

هزینه تعویض پنجره کاملا متغییر بوده و نمی توان هزینه ثابتی برای آن تعیین کرد. این هزینه به نوع و جنس پروفیلی که میخواهید استفاده کنید بستگی دارد و طبیعتا هرچه کیفیت پروفیل بالاتر باشد قیمت بیشتر می شود. همچنین نوع و جنس یراق آلات و شیشه دوجداره در قیمت تعویض بی تاثیر نیست. مشاوره گرفتن از یک کارشناس متخصص شما را در امر خریدی با کیفیت کمک می کند. لازم به ذکر است که قیمت پنجره دوجداره در بازار دارای نوسان است و هر روز باید استعلام قیمت گرفت. پنجره دوجداره شاید در زمان خرید باعث شود شما هزینه ی زیادی را متحمل شوید ولی با گذشت زمان هزینه ها جبران می شود.
در مجموعه پنجره دلوین تیمی که کار تعویض پنجره را انجام می دهد کاملا حرفه ای و متخصص می باشند و این اطمینان را داشته باشد که پنجره های قدیمی در زمان تعویض هیچ تخریبی نداشته و هیچ خللی در زندگی شما صورت نمی گیرد.

سخن آخر

مجموعه دلوین به علت سابقه طولانی مدت در تعویض پنجره دوجداره ، این امکان را دارد تا از بهترین متریال و مواد اولیه در بازار استفاده نماید تا رضایت شما عزیزان را به خود جلب نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و درخواست رگلاژ پنجره خود به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با کارشناسان مربوطه رگلاژ تماس حاصل فرمایید . اعتماد شما ، اعتبار ماست . ساعات تماس ۹ صبخ الی ۶ بعد از ظهر