پنجره دوجداره upvc کشویی | نمایندگی پنجره کرج | دلوین

پنجره دوجداره upvc کشویی | نمایندگی پنجره کرج | دلوین

پنجره دوجداره upvc کشویی:  پنجره های کشویی یکی از سبک های پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی می باشد که علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارد ، یکی از پرکاربرد ترین پنجره های دوجداره خواهد بود . این پنجره یکی از محبوب ترین و همچنین یکی از پر فروش ترین سبک از پنجره های دوجداره می باشد .

پنجره دوجداره upvc کشویی | نمایندگی پنجره کرج | دلوین

پنجره های کشویی دوجداره ار کاربرد های بسیار زیادی تشکیل شده است که یکی از کاربرد های این پنجره بازشوی آسان آن خواهد بود . در ادامه مطلب قصد داریم درباره ی ساختار ، مزیت و معایب نمایندگی  پنجره دوجداره کرج  ، اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . با ما همراه شوید .

پنجره دوجداره کشویی چیست ؟

پنجره های کشویی دوجداره یو پی وی سی ، کارکردی شبیه به پنجره های دو لنگه و تک لنگه خواهند داشت . اما این پنجره با با پنجره ها دولنگه تفاوتی در بازشو دارند که این تفاوت بر این می باشد که : پنجره های کشویی به صورت افقی و در جهت های چپ و راست باز وبسته خواهند شد . شما این امکان را دارید که پنجره کشویی را در تمامی محیط ها و ساختمان ها سفارش داده و محدودیتی در این مورد نخواهید داشت . اما شما می بایست ، اسن پنجره را از نظر کاربردی که در نظر دارید انتخاب کنید تا هم از لحاظ کاربرد و هم از لحاظ زیبایی از آن بهره مند شوید .

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی

انواع پنجره کشویی دوجداره UPVC چیست ؟

پنجره ی دوجداره یو پی وی سی ، از نظر با زشویی که دارد ، به دو دسته قابل تقسیم خواهد بود . که شامل :
یک لنگه بازشو ، دو لنگه بازشو
در دسته اول ، یکی از لنگه های پنجره کشویی به صورت ثابت بوده و دیگری قابلیت باز و بسته شدن را خواهد اشت .
در دسته ی دوم ، هر دو لنگه از پنجره کشویی ، قابلیت باز و بسته شدن را دارا خواهد بود .
همچنین ، فریم دور پنجره ، از دو دسته تشکیل خواهد شد . این دو دسته شامل :

تک ریل ، جفت ریل

در این دو مدل ، شباهت بسیار زیادی وجود دارد به طور مثال : می توان از شیشه های رنگی در این دو مدل استفاده نمود و همچنین در این دو مدل از یراق آلات یکسان استفاده خواهد شد . اما تفاوت این مدل در این می باشد که عایق بندی در پنجره های دو ریل کمتر از پنجره های تک ریل می باشد . زیرا در پنجره های دو ریل امکان حرکت دو لنگه وجود دارد بنابراین عایق آن نیز کم تر خواهد بود . در پنجره های تک ریل ، امکان حرکت یک لنگه وجود دارد پس عایق آن بیشتر از پنجره دو ریل خواهد بود .

کاربرد پنجره کشویی UPVC چیست ؟

پنجره های کشویی یو پی وی سی ، به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارد ، امکان استفاده در تمامی نقاط از نظر شرایط آب و هوایی را داشته و محدودیتی در این موضوع را نخواهد داشت . همچنین شما این امکان را دارید با نصب توری و با باز گذاشتن این پنجره ، از تهویه هوا استفاده نمایید . البته توجه داشته باشید که از این پنجره نمی توان در مناطق خیلی سر و در مناطق خیلی گرم استفاده نمود زیرا عایق بندی این پنجره مناسب این شرایط نخواهد بود .همچننی استفاده از این پنجره در مناطق پر سر و صدا ، به هیچ وجه توصیه نخواهد شد زیرا این پنجره ها ، از نظر عایق بودن ، از پنجره های لولایی از درصد کمتری بر خوردار خواهند بود . شما می توانید از این پنجره در بالکن ها ، تراس ها ، آشپزخانه ها ، اتاق خواب ها ، حیاط ، و… استفاده نمایید .

سخن آخر

مجموعه دلوین ، به دلیل سشابقه طولانی مدت در ساختد و تولید پنجره های کشویی یو پی وی سی ، اسن امکان را دارد تا زا بهترین و مواد اولیده و بهترین متریال موجود در بازار استفاده نماید تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید ، برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان مجموعه دلوین ، به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید . اعتماد شما ، اعتبار ماست .